Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hvilken hårspray kan jeg kjøpe som ikke gjør håret helt stivt? Og so likevel holder? Jeg har en halvlang litt bustete frisyre med litt volum, men trenger en spray som holder. Kan jeg bruke sprayvoks? Tips til noen som er bra, men likevel ikke for dyr?
mari4ever Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hvilken hårspray kan jeg kjøpe som ikke gjør håret helt stivt? Og so likevel holder? Jeg har en halvlang litt bustete frisyre med litt volum, men trenger en spray som holder. Kan jeg bruke sprayvoks? Tips til noen som er bra, men likevel ikke for dyr? har du prøvd Got2be serien, den gule hårsprayen? selger den nå på vita for bare 49, 50;) den holder så sinnsykt godt:D trenger bare litt av den til mitt tykke, lange hår:D
Fantomina Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Got2be er også min favoritt! elsker den av hele mitt hjerte
Nienna83 Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg synes Got2b bare gjør håret mitt kjempestivt jeg, og ikke gir det særlig hold heller. Har langt tjukt hår..
FantasDick Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Jeg elsker Got2be Sparkling. Den gjør ikke håret stivt og holder hele dagen/kvelden. Og så skinner håret litt ekstra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå