Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp!!
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, de kom bare inn og stakk opp og dro igjen døren og nå står de der og skriker og mamma griner og de snakker om slekta, familien og verdipapir og noe greier og jeg skjønner ingenting!! de pleier ikke å krangle sånn og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er helt sjelven her.. vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg skal gå opp å spør om hva som skjer eller hva jeg skal gjøre..

hjelp plis!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

La de krangle i fred. De blir venner igjen.

Skjønner det er vondt å høre på...

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan gjøre det jeg gjorde ta øre telefoner og sett på musikk så hører du dem ikke.

er ikke så mye du kan gjøre vel du kan flytte eller være oss noen venner.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hva om de vil skilles?

Nå ber mamma pappa stikke ut og aldri komme tilbake!

faen heller!

Skrevet (endret)

Mennesker sier ofte ting de ikke mener da de krangler, så det kan ofte virke mer dramatisk enn det er litt etterpå. Men jeg kan forestille at det er utrolig vondt å høre på. Som oftest skiller man seg ikke på grunn av én krangel, men det er du som vet best hvordan det er med dine foreldre.

Som noen andre sa allerede, ta på noe musikk og tenk på noe annet. Sikkert ikke så enkelt, men ikke så mye du kan gjøre med det hele.

Jeg hadde nok sagt dagen etterpå til foreldre at det gjør meg vondt å høre sånt og hvis du fortsett er redd de skal skille seg, da kan du nok spørre om det og, i stedet for å gå rundt og tenke det verste. Det blir jo tungt hvis krangelen er faktisk lenge siden løst mellom dem, men du går rundt med tanken at nå skal de snart skille deg.

Håper alt går bra med deg.

:klem:

Endret av mrs_bond
Gjest Casey
Skrevet

Hvis de noen gang skulle skille seg, og du ofte hører slike krangler og ting ikke er bra mellom dine foreldre veldig ofte (at de ikke går bra sammen i lengden) kan det bli en på sikt god løsning at de eventuelt skiller seg, det vil si at de kan bli mer lykkelige hver for seg enn sammen. Barna kan fortsette med å ha et fint forhold til begge to - uten krangling.

Men det var kanskje bare denne ene gangen du hørte foreldrene dine krangle? Kanskje du kan fortelle dem på en rolig måte at du virkelig ikke liker det når de skriker til hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...