Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Har lyst å kjøpe sånn bleke"penn" på VIta til 149,- men lurer litt på om dette funker. Har fra før av bare prøvd crest white strips, og de var bra, men vil kjøpe noe NÅ, også må jeg ha noe som ikke dekker alle tennene for jeg har et hull i en jeksel og da er det farlig å bleke tennene hvis blekemiddelet kommer i kontakt med tanna. Så må være et produkt jeg kan holde unna dette hullet. Derfor jeg tenker Penn, noen erfaringer?
Rexina Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Den billigste måten å bleke tenner på er å drysse litt natron over tannkremen når du skal pusse tenna:) Mine har blitt betydelig hvitere.
IloveNY Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har tidiligere brukt crest whitestrips og var veldig fornøyd med de, men når jeg ikke får tak i de her i norge så prøvde jeg noe som heter fast white http://www.olaofnorway.no/Hvitetenner.htm det til 349 kr... Jeg bruker derimot ikke de plastikkgreiene til å ha på tennene... for da produserer munnen min så mye spytt. Jeg har rett og slett "penslet" på blekingsmiddelet rett på tennene med en q tips de siste dagene, og jeg ser tydelig forskjell Så du kan jo eventuelt prøve dette produktet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå