FantasDick Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Håret mitt er egentlig litt slitt og tørt, og jeg satte på extensions i dag. Det er slitt av kjemisk behandling. Trenger produkttips for å få det på "rett kjøl". Klippet slitte tupper før jeg satte på extensions. Trenger mest av alt en god hårkur, men tips til shampoo og balsam taes også godt i mot!
laperla Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Håret mitt er egentlig litt slitt og tørt, og jeg satte på extensions i dag. Det er slitt av kjemisk behandling. Trenger produkttips for å få det på "rett kjøl". Klippet slitte tupper før jeg satte på extensions. Trenger mest av alt en god hårkur, men tips til shampoo og balsam taes også godt i mot! Hei:) Har du vært borti Joico's Kpak? Det var redningen for mitt overbleka hår i allefall. (Og det var ille, tro meg. Kunne ikke ta i det, før hårståene bare røk.) I den serien har du shampoo, balsam samt to hårkurer (en proteinkur og en fuktigheteskur). Anbefales på det sterkeste.
IloveNY Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Jeg bruker den proteinkuren til Joico! Den er super!
FantasDick Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Oj, tusen takk! Har hørt flere snakket om den serien, så da blir det vel til at jeg kjøper den. Thanks!
laperla Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Oj, tusen takk! Har hørt flere snakket om den serien, så da blir det vel til at jeg kjøper den. Thanks! Vet ikke om du bruker Ebay, men det er i allefall mye billigere der enn på f.eks. Lookfantastic. Handla akkurat proteinkuren, shampoo, fuktighetskuren og Slitmender for ca. 250 kr;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå