Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er egentlig litt slitt og tørt, og jeg satte på extensions i dag. Det er slitt av kjemisk behandling. Trenger produkttips for å få det på "rett kjøl". :) Klippet slitte tupper før jeg satte på extensions. Trenger mest av alt en god hårkur, men tips til shampoo og balsam taes også godt i mot! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håret mitt er egentlig litt slitt og tørt, og jeg satte på extensions i dag. Det er slitt av kjemisk behandling. Trenger produkttips for å få det på "rett kjøl". :) Klippet slitte tupper før jeg satte på extensions. Trenger mest av alt en god hårkur, men tips til shampoo og balsam taes også godt i mot! :)

Hei:)

Har du vært borti Joico's Kpak?

Det var redningen for mitt overbleka hår i allefall. (Og det var ille, tro meg. Kunne ikke ta i det, før hårståene bare røk.)

I den serien har du shampoo, balsam samt to hårkurer (en proteinkur og en fuktigheteskur). Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Jeg bruker den proteinkuren til Joico! Den er super! :jepp:

Skrevet

Oj, tusen takk! Har hørt flere snakket om den serien, så da blir det vel til at jeg kjøper den. Thanks! :)

Skrevet
Oj, tusen takk! Har hørt flere snakket om den serien, så da blir det vel til at jeg kjøper den. Thanks! :)

Vet ikke om du bruker Ebay, men det er i allefall mye billigere der enn på f.eks. Lookfantastic. Handla akkurat proteinkuren, shampoo, fuktighetskuren og Slitmender for ca. 250 kr;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...