Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi er en familie på 4 voksne (mor, far, døtre på 27 og 25) som undersøker ferietur til de Karibiske øyer for jule- og nyttårs-ferien.

Ingen av oss har vært i det området før, og kan trenge hjelp for å planlegge og/eller legge opp en skreddersydd tur.

Har prøvd å sende mail til 3-4 operatører jeg har funnet via Google som uttaler seg som eksperter på ferier i de områder, men ikke fått svar av noen..

Det vi kan se for oss er å ha tilholdssted på én øy, og kunne ta dagsutflukter til diverse øyer derfra. Ønsker ikke å pakke inn og ut av koffert i hele ferien.

Vi er helt i startfasen av å planlegge ferien, og har ikke så mange ønsker/krav før vi har mer å "forholde" oss til.

Håper på hjelp til drømmeferien!

~Datter (27) - som er satt til internett-research...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir kanskje billigere aa bestille fly og hotell separat?

Gode soekemotorer til fly er finn.no og restplass.no og hotell finner man paa priceline.com og hotels.com (jeg bruker den amerikanske siden).

Saa kan det ogsaa vaere greit aa tenke ut hva slags oey dere vil vaere paa, vil dere ha mye liv, fred og ro, fine strender, mye uteliv e.l. Det er stor forskjell paa oeyene.

God tur til karibien!

Skrevet
Det blir kanskje billigere aa bestille fly og hotell separat?

Gode soekemotorer til fly er finn.no og restplass.no og hotell finner man paa priceline.com og hotels.com (jeg bruker den amerikanske siden).

Saa kan det ogsaa vaere greit aa tenke ut hva slags oey dere vil vaere paa, vil dere ha mye liv, fred og ro, fine strender, mye uteliv e.l. Det er stor forskjell paa oeyene.

God tur til karibien!

Hei,

Kunne ha bestilt alt separat på nett med hotell og fly etc, men i første omgang håper vi på å komme i kontakt med noen/et firma som kan hjelpe oss å legge opp en skreddersydd tur..

Skrevet
Hei,

Kunne ha bestilt alt separat på nett med hotell og fly etc, men i første omgang håper vi på å komme i kontakt med noen/et firma som kan hjelpe oss å legge opp en skreddersydd tur..

Prøv desse..Reiselyst

Brukt de mange ganger og alltid vert fornøyd

Men jeg hadde valgt å kjøpe flybilletter selv utenom.. lønner seg.

Skrevet

www.orkide.no kan kanskje være til hjelp?

Skrevet (endret)

Vi reiser med travelstore.no i sommer. Har fått kjempegod service og en super pris, sammenlignet med mange andre byråer.

Jeg gleder meg som en unge!

Vil du ordne egen pakke flyr Air Caraibes (www.aircaraibes.com - fordel å kunne fransk, men du kan oversette greit til engelsk med babelfish) fra Paris (Orly) til f.eks. Martinique. På www.hotels.com finner du alltids gode hotelltilbud. Bor du i Oslo er det lett å få billige billetter til Paris.

Endret av Saeria
Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Hei!!

Vi reiser til Tobago i september og bestillte gjennom reisebyrået apollo.

Vi har heller ingen erfaring med karibien og synes derfor det er greit å bestille hotel og fly fra samme sted.

Reisen kom på ca 20.000kr for to voksne inkl hotel og det er ikke en ille pris :-)

Lykke til med letingen og god tur :-)

Klem Sara

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Har du prøvd Sydhavsreiser og Mantareiser? Begge to er seriøse og eksperter på det du er på jakt etter!

Skrevet

Hvis du vil besøke flere steder er kanskje et cruise like greit?

Jeg har hatt en fantastisk ferie på Barbados. Men der egner det seg ikke så godt å reise til andre øyer.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei,

Takk for mange og fine tips! Skal se nærmere på de i ukene framover.

~Cecilie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...