Gå til innhold

hvor små bryst er for små?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_moi_*
Skrevet

hvor små pupper er for små? - hilsen ei med 75 b, brystvortene er små og harde, brystene er runde.. en håndfull. Er slank og trent med gitarform, samt ei nydelig rund og stram rumpe (min stolthet)... når jeg bruker bh er de ganske allrighte, spes m.litt innlegg (ikke for mye)

jeg må vite.. Vurderer silikon, men da blir det for andres del og ikke min egen...:( vil da gjerne at gutter skal synes jeg er attraktiv ... blir bekymret av alt dette snakket om gutter som avslår grunnet for små bryst og jenter som tar silikon (mange av dem har flotte store bryst fra før...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet (endret)
hvor små pupper er for små? - hilsen ei med 75 b, brystvortene er små og harde, brystene er runde.. en håndfull. Er slank og trent med gitarform, samt ei nydelig rund og stram rumpe (min stolthet)... når jeg bruker bh er de ganske allrighte, spes m.litt innlegg (ikke for mye)

jeg må vite.. Vurderer silikon, men da blir det for andres del og ikke min egen...:( vil da gjerne at gutter skal synes jeg er attraktiv ... blir bekymret av alt dette snakket om gutter som avslår grunnet for små bryst og jenter som tar silikon (mange av dem har flotte store bryst fra før...)

Det er skadelig å være så utsendefiksert. Mest sannsynlig er det selvtilliten din som trenger å fikses på, ikke puppene.

Innlegget er redigert iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Gjest En annen mann
Skrevet

Er vel noe av den samme problematikken for gutter som føler de har for liten kuk. Men jeg tro ikke du behøver bekymre deg. De fleste oppegående menn bryr seg ikke så mye om bryststørrelse. Du nevner jo i tillegg at du har en slank kroppsbygning, så derfor er nok dine ganske passende til din kroppsform.

Gjest Gutt92
Skrevet

Kjæresten min har 75B, og jeg synes hun har helt perfekte pupper:) Mer store enn små, men ikke for store. Perfekte ! Ikke noe å bekymre seg for, og som gjesten over meg sa så er de nok ganske passende siden du er slank.

Gjest Mann 24
Skrevet

Dette er definitivt ikke noe du trenger å bekymre deg for.

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

Høres ikke akkurat ut som at du trenger å gjøre noe som helst. Det er helheten som teller, det er alltid bare en ting du er mest fornøyd med.

Gjest Gjest
Skrevet

En interessang personlighet er mye viktigere!

Mvh

Gutt

Gjest Gjest- Jan
Skrevet

Hei

Jeg synes små pupper er kjempesexy! Det er jeg heller ikke alene om blandt gutta! Styr for all del unna silikon. Ingenting er mer turn off enn det (synes jeg da).

Vet ikke om det er lov å linke til bilder her, men her et et eksempel pånydelige pupper.

Bare for å sagt det så er ikke små pupper noen fetisj for meg. Jeg liker også større pupper.

-Jan

Skrevet

Hvis du vil være maks attraktiv, så er du nok mer "universelt fristende" om du går opp en str. C-cup er yum yum gimme some. B-cup er Bob Bob lissom. D-cup gir deg Dårlig nakke og rygg, spesielt hvis du er liten. Men C-cup...

C-CUP ruler!!!!

Skrevet
Jeg synes små pupper er kjempesexy! Det er jeg heller ikke alene om blandt gutta! Styr for all del unna silikon. Ingenting er mer turn off enn det (synes jeg da).

For du tror det er så lett å se hva som ikke er naturlig om du går opp en liten str? Jeg tror du er ganske alene blant gutta jeg. B-cup er OK, og jeg ville ikke dyttet vekk en pen jente med B-cup. A-cup derimot, det er :nei:

• Liker 1
Skrevet

Ingen er for små...og ingen er for store!! Helheten er viktigst. Mange kvinner kler best små pupper...og så lenge det står til resten av kroppen din...vil det være det som er mest sexy på deg. Noen ansikt er vakrest med store neser og noen ansikt er vakrest med små neser. Slik er det med pupper også...uten at det har noe med kvinneligheten å gjøre. Hold deg i form...og bruk energien på å være fornøyd med deg selv!!!! :)

Gjest AnneBerit
Skrevet

gikk selv med 75b i flere år.. plutselig spratt de ut nokk en gang.. nå fyller jeg en 75c, men poenget mitt er at pupper kan også forandre seg! slik som hos meg!

har selv aldri kunnet tenkt meg å ta silikon uansett hvor store pupper min er/kom til å bli.

Skrevet

Mannfolk er veldig forskjellig på det området. Jeg var en 75B i mange år, men plutselig da jeg vippet over 22 år, este de seg ut til en 80C, og siden har de holdt seg der. Var fornøyd med 75B, men er også fornøyd med 80C. Vær fornøyd med de puppene du har fått:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, 75A jeg da..... Fyller det godt, og har kløft, men er svært missfornøyd med å ha så små pupper, selv om typen sier at de er perfekte....

Gjest Gjest
Skrevet

jenter med små pupper som jeg tviler på at særlig mange menn ville ha sagt nei til in real life, og som ikke så mange jenter ville ha mislikt å sett ut som:

kate moss

kate hudson

de der tvillingene, ashley og mary kate

kirsten dunst

sienna miller

de fleste modeller

og et hav med flere :)

i det store og del hele så er ikke pupper det viktigste, ei heller trekkplasteret hos ei jente (med mindre hun vil at de skal være det:)) Det er hvordan man bærer dem som teller :)

Skrevet

Det er mer snakk om proporsjoner enn noe annet. Små bryster på en jente som er slank og trent, er bare flott. Store implantatpupper på en ellers slank jente ser bare merkelig ut.

Og dessuten: Damer med små bryster fortsetter gjerne å ha spretne pupper av den sorten iallfall jeg liker, også når de blir eldre.

Store bryster vandrer sørover, og implantater flytter ofte på seg og blir assymetriske.

Gjest glamourgirl
Skrevet

(Det med store bryster og sægg, gjelder absolutt ikke for alle Mann42.)

Til TS, det er politisk ukorrekt å like store pupper, så du er akkurat slik den politisk korrekte mannen liker det...

Forøvrig, om du går i en skikkelig undertøysforretning og måler brystene dine, skal du ikke se bort i fra at du egentlig skulle hatt en strørre cup-størrelse, og vips er du en C eller D cup :)

Gjest Gjest
Skrevet
(Det med store bryster og sægg, gjelder absolutt ikke for alle Mann42.)

Til TS, det er politisk ukorrekt å like store pupper, så du er akkurat slik den politisk korrekte mannen liker det...

Forøvrig, om du går i en skikkelig undertøysforretning og måler brystene dine, skal du ikke se bort i fra at du egentlig skulle hatt en strørre cup-størrelse, og vips er du en C eller D cup :)

Så menn som sier de liker små pupper eller ikke bryr seg om størrelsen er bare "politisk korrekte"? Har forressten lagt merke til svarene dine andre steder på forumet, og jeg lurer på en ting: Hvordan får du alle tråder til å handle om deg personlig?

Til TS: Små pupper er fint :)

Skrevet

Jeg har selv 75 A i puppestørrelse, og skal ikke nekte for at jeg har lyst på større... Men jeg har fått beskjed mer enn 1 gang at jeg trenger ikke silikon, flere gutter har gått så langt som å nekte meg å ta det. Mine pupper er omtrent på samme størrelse som bildet det ble linket til litt tidligere her oppe. Så det finnes jo heldigvis noen som liker den størrelsen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...