Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i en periode hvor sambo ikke tenner meg noe særlig, men jeg tenker mye på en kompis av meg (men det kommer aldri til å bli noe!!) og på andre kjekke gutter jeg ser. Men jeg elsker jo sambo og alt det der, men han tenner meg bare ikke nå for tiden.. Kjipe greier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel lov å fantasere om noen andre noen ganger også? :P

Vi har alle forskjellige perioder og faser av livet. Noen ganger tenner du kanskje ikke på samboeren din, mens andre ganger er du heltent, vil jeg tro. Og selvfølgelig blir man tiltrukket andre mennesker, selv om man er i et forhold. Syns det er helt ok så lenge du ikke gjør noe, jeg :)

Skrevet

Been there done that!

Men trøster meg med at noen perioder er slik, og har funnet ut at jeg heller får bruke de periodene til litt mer intens fantasering.. Det er jo harmløst!

Senk skuldrene og ha fokuset på andre ting samboeren din gjør som du setter pris på, om det er å vaske huset til helga, lage middag til deg en dag du er sliten eller holde rundt deg når du er trist.

Lykke til!

:klemmer:

Gjest Casey
Skrevet

Det høres litt kjipt ut. Man får tydeligvis ikke alt i en person, og dessverre er det ikke sexy å bo sammen med noen i mange år, samtidig som man kan forvente å tenne på dem hver dag. Menn tenker jo ofte på andre kvinner, så hvorfor ikke. Du tenker jo bare.

Skrevet

Han er lite flink til å varte opp med middager, gjøre rent i leiligheten etc, så det er vel kanskje nok en grunn til at jeg er litt lei han. Jeg må alltid skrive en lapp eller be han om å støvsuge, rydde kjøkkenet, ta ut av oppvaskmaskina osv... Jeg vil jo ikke være en husmor når jeg kommer hjem fra jobb...

Perioden har vel vart i 4-5 måneder nå, så jeg håper den snart går over. Kanskje hjelper det med ferie (selv om vi ikke skal feriere sammen i år fordi jegskal på ferie med mine venner og han med sine), og litt tid fra hverandre.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner igjen hva du skriver i den siste posten din, TS.. Jeg er en mann som har vært slik du "beskriver" mannen din.

Mitt råd til deg er å sette deg ned og prate ordentlig ut med mannen din om hva som plager deg. Si ting i klartekst om hva som plager deg og hva du mener ville gjort ting lettere for DERE begge to. Ikke la det bygge seg opp slik at du bare plusser på ting og en dag eksploderer og gjør ting du egentlig ikke vil. Du må huske på at det er en grunn til at du falt for mannen din "in the first place".

Jeg VET at det ikke skal være nødvendig for deg å be om at det blir støvsugd, ryddet og ordnet i huset. Sånt skal han greie å se selv.

Så, prat med han. Spør om han vil ha det sånn. Det du alternativt kan gjøre, er å slutte å rydde og støvsuge og lage mat og greier. Se hvordan han reagerer på det. Si at du ville se hvordan han reagerte på det. Er mange måter å ta tak i ting på. Gutter er gutter, og de vil bestandig trenge å bli fortalt ting i klartekst. Vet ikke hvorfor, men vi er nå sånn. Litt huleboer opplegg.

Kommunikasjon er alfa omega.

Lykke til :-)

Gjest Gjest
Skrevet
Gutter er gutter, og de vil bestandig trenge å bli fortalt ting i klartekst. Vet ikke hvorfor, men vi er nå sånn. Litt huleboer opplegg.

Du kommer med håpløse unnskyldninger for at menn er late når det gjelder husarbeid. Menn som ikke kan ta ansvar for husarbeid på lik linje med kvinner, bør aldri få etablere et samboerforhold med en kvinne. Likestilling i husarbeid må være en selvsagt forutsetning i et hvert samboerforhold, og menn må ta sin del av jobben uten å måtte bes om det. Alt annet vitner om ren og skjær egoisme. Dessverre er mange menn selvopptatte egoister som forventer å bli oppvartet av en dobbeltarbeidende ektefelle/samboer. Slike menn må avsløres og forkastes!!

Gjest Gjest
Skrevet

Større egoister enn kvinner finnes vel neppe! Alt dreier seg om mitt ditt og mitt datt.

Egentlig er det litt merkelig at kvinner ikke ble utstyrt med penis når hele livet deres dreier seg om en evindelig pisse konkurranse om hvem som har det beste når det kommer til materielle og emosjonelle ting, og mer konkret "tang"!

Gjest Gjest
Skrevet
Han er lite flink til å varte opp med middager, gjøre rent i leiligheten etc, så det er vel kanskje nok en grunn til at jeg er litt lei han. Jeg må alltid skrive en lapp eller be han om å støvsuge, rydde kjøkkenet, ta ut av oppvaskmaskina osv... Jeg vil jo ikke være en husmor når jeg kommer hjem fra jobb...

Avkryssingsliste, og oversikt over hvem som har ansvar for hva.

Gjest Gjest_max_*
Skrevet

Kvinner er aldri fornøyd, og særlig ikke med den mannen de eventuelt bor sammen med.

Norske kvinner er vel de mest bortskjemte damene i hele verden. De aner ikke hvor fantastisk godt de har det.

Gjest leken
Skrevet

Hei

Et godt råd: Kle deg ut som en herskerinne, skikkelig sexy, da blir han garantert superklar,men han får ikke røre deg før han er ferdig med støvsuging og oppvask.

Du kan jo bare stå der med pisken og dirigere, du blir kvitt husarbeidet og kanskje det hele piffer opp ting.....Så blir det sikkert litt :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...