Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg trenger kansje ny bil snart.. men jeg har ikke så mye peiling på bil, derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe meg med å anbefale meg noen biler. Har noen kriterier; 4/5dørs Har unger, så må være plass til 2barneseter bruke lite bensin på mila manuell gir Billig i drift (billige deler og sånn visst noe skulle bli ødelagt) Helst ikke stasjonsvogn God på vinterføret Har satt ett pristak på 50 000,- , men om det blir enda billigere hadde det vært supert.
Gjest nobilian Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Ford Mondeo er familiebil. Får et brukbart eksemplar m/betalt årsavgift og EU-ok et stykke ut i 2009 for 25.000 pluss. Viktigst ved kjøp er kilometerstand, men husk å kjøpe (uansett bil) 1996-mod eller eldre, der er reg.avgift på rundt 1500NOK mens for nyere biler flagrer tusenlappene. Ellers er Toyota Avensis en kjempebil.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Ford mondeo som nevnt er en klassiker, samt div toyotaer er brae, som du ikke trenge bytte mange deler på gjennom årene;) Volvo er jo også gode biler, men om du vil ha en litt bensingjerrig bør du ihvertfall ikke bikke 2liters
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Ford mondeo som nevnt er en klassiker, samt div toyotaer er brae, som du ikke trenge bytte mange deler på gjennom årene;) Volvo er jo også gode biler, men om du vil ha en litt bensingjerrig bør du ihvertfall ikke bikke 2liters Har en volvo nå, å den bruker utrolig mye bensin! ca 1liter på mila.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå