Gå til innhold

slikking

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

er det vanlig at gutten "blåser" på/i fitta til jenta under oralsex? jeg opplevde det i går, har aldri vært med på at noen har gjort det før. han slikket - blåste litt - slikket - blåste litt osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Aldri hørt om faktisk.. sært

Gjest Gjest_mæ igjen_*
Skrevet
Aldri hørt om faktisk.. sært

vil vellkanskje ikke akkurat kalle det sært.... Syntes du det var godt eller gjorde det ingenting for deg? kan jo tenkes at han trodde det var godt? våt hud som blir blåst på blir jo ofte kald. Varmt/kaldt? Æ veit ikkje....

Skrevet

Så veldig sært er det vel ikke akkurat?

Gjest StockDama
Skrevet

Sa ikke at det var helt forferdelig ekstremt sært, men jeg oppfatter det som sært ja.

Gjest Penny Lane
Skrevet

Hæ? Er vel ikke sært det? Ser for meg at det kan være godt. Våt, opphisset hud med kald pust på.. mmmmm

Skrevet
er det vanlig at gutten "blåser" på/i fitta til jenta under oralsex? jeg opplevde det i går, har aldri vært med på at noen har gjort det før. han slikket - blåste litt - slikket - blåste litt osv.

nei..men må være deilig:)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Å blåse inni vagina kan være farlig om du er gravid har jeg hørt

Skrevet

...jeg gjør det av og til...ikke inn i men utenpå...fordi min partner synes det er herlig med temperaturforskjellene...kaldt vann...varmt vann...eller sterke drops...gjør susen for oralsexen...har også hatt andre partnere som synes dette er deilig...hver sin smak...men jeg anbefaler å prøve... :)

Gjest dalieo
Skrevet

Har lest dette sextipset før, og typen min synes det er veldig deilig at jeg blåser kald luft og deretter varm luft når jeg suger ham. Ser ikke noe feil i at det funker på jenter også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...