Gjest Kinga Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 "Du blir døv av å onanere", hvisket jeg inn i øret til mamma, der hun lå på sofaen og hvilte middag. Meningen var jo at hun ikke skulle høre det. "Da hadde jeg....*mumle mumle*... for lenge siden", mumlet hun med ryggen til. "Hva sa du?", spurte jeg, hadde ikke helt hørt hva hun svarte med en gang. "Nei, nå kan du lure" sa hun, hørte på stemmen at hun flirte. Tenke...tenke... *snap* Å fittirakker'n :oops: Vibeke (dritflau 9-åring) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krommelure Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Hæææhhh :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Hæææhhh :o Aaah, en likesinnet. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2003 #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Vibeke, du ble opplyst tidlig, ja? haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. mai 2003 #7 Del Skrevet 21. mai 2003 Vibeke' date=' du ble opplyst tidlig, ja? haha[/quote'] ...og så kom de pubertale tenårene, og jeg hørte ihvertfall ikke etter hva moder'n maste om... Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #8 Del Skrevet 22. mai 2003 hørte ikke hva du sa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. mai 2003 #9 Del Skrevet 22. mai 2003 Blomsterpleie: Du blir grønn på hendene av å onanere. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 22. mai 2003 #10 Del Skrevet 22. mai 2003 Gav hun deg noen onanitriks da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. mai 2003 #11 Del Skrevet 22. mai 2003 Hørte dem aldri, Sexy. Dessuten har jeg grønne fingre. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. mai 2003 #12 Del Skrevet 22. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 22. mai 2003 #13 Del Skrevet 22. mai 2003 Hørte dem aldri, Sexy. Dessuten har jeg grønne fingre. Vibeke så de ble grønne..... Da har du virkelig stått på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. mai 2003 #14 Del Skrevet 22. mai 2003 Visste du at du kan få hår i hendene også? Vibeke (glad det finnes mange bra hårfjerningskremer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 22. mai 2003 #15 Del Skrevet 22. mai 2003 Hendene mine er så mørkegrønne at de nesten ser sorte ut - hvilket også er en fordel....... ettersom da viser ikke de lange sorte hårene så godt. Men, jeg er en av de få heldige som er sponset av Veet..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 22. mai 2003 #16 Del Skrevet 22. mai 2003 Åh, først nå så jeg den siste setningen i det første innlegget Trodde du hadde hvisket det til henne NÅ, jeg... dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 22. mai 2003 #17 Del Skrevet 22. mai 2003 Tips: Hvis det er ting du ikke vil at moren din skal høre, ikke hvisk dem inn i øret hennes dorian - har temmelig hårete hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. mai 2003 #18 Del Skrevet 22. mai 2003 ... kan dette henge sammen med tråden om at "Hårete mannfolk er ut".... - er de brukt opp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. mai 2003 #19 Del Skrevet 22. mai 2003 Ja, det hemmer veksten også. Og ryggraden renner ut sammen med sæden. Vibeke Blir du med og handler platåsko, Dorian? Kanskje det er håp for deg likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. mai 2003 #20 Del Skrevet 23. mai 2003 ..også blir man treg i oppfattelsen og får dårlig syn... Sexy Sadie: Onanitips: Hold deg unna flasker uten kork; de suger seg fast. Agurker brekker, stearin smelter. He, he...men det skal vi ha; kvinner går menn en høy gang når det gjelder fantasi rundt måter å onanere på. Å ligge på høyrehånden til den sovner, for så å dra igang, er småplukk i forhold. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå