estrella Skrevet 5. juli 2008 #21 Del Skrevet 5. juli 2008 For meg spiller personligheten veldig mye, men her går man etter utseende så da får jeg vel bare skrive det som jeg har om drømmedama: -Litt høyere enn meg(jeg er 167 cm) -Mørkt hår(svart er penest :gjeiper: ) -Litt "mystisk" og rocka -Trenger ikke å ha en supermodellkropp, men heller ikke alt for stor(og når jeg skriver stor tenker jeg på veldig overvektig), men normal(og normal er jo egentlig ganske mye, men ja...dere forstår vel hva jeg vil frem til) -Bry seg litt om hvordan en ser ut, men ikke være ei sminkedokke til de grader. Det bør være naturlig for å si det slik! Nå har det seg slik at jeg har truffet en person som er stikk motsatt det jeg beskrev der, men er perfekt fordi om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunis Skrevet 13. juli 2008 #22 Del Skrevet 13. juli 2008 ca 1,63 høy langt, svart hår uten krøller, men mye fall smaragdgrønne øyer en vakker, spiss nese som ville gjort cleopatra sjalu (har en greie for neser) en liten munn som blir til ett stort hvitt smil glad i å gå i kjoler og sko med middels høye hæler klesstilen bør være mest mulig svart kroppsbygning er ikke så nøye så lenge hun er sunn Det viktigste er likevel at hun har samme musikksmak som meg! Jeg vil også legge til at jeg generelt sett ikke er så nøye på dette. Jeg har bare svart utifra TS sin vinkling; hvis man fikk det akkurat som man ville. I virkeligheten fungerer det ikke helt slik, så jeg oppfører meg jo deretter. Personlighet veier tyngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #23 Del Skrevet 7. august 2008 Ca 1.85 Mørk Brune øyne Muskuløs. det er meg det ^^ er 1.85 høy, mørk, har brune øyne, og får ofte høre "trener du ofte?". Men nå er jeg bare 16 år : ) og jeg har ikke akkurat en "fetish" for eldre kvinner x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. august 2008 #24 Del Skrevet 8. august 2008 Jupp... skjønner hvorfor jeg ikke har type... *tusler ut igjen og gråter en skvett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #25 Del Skrevet 8. august 2008 Utseendemessig liker jeg: - Over 180 cm høy - Ikke for stor nese eller for store ører - Ikke for stor eller for liten avstand mellom øynene. - Fyldige lepper - Pent smil - Barbert ansikt - Kraftige, formede øyenbryn - Lange øyenvipper, gjerne mørke - Kraftig hals/nakke - Velstelt hår, foretrekker som oftest kort. - Muskuløs (ikke bare litt) og definert. - Ikke for mange kviser. - Overflødig hår fjernes med jevne mellomrom, f. eks. hår på brystet og under armene. - God kroppsholdning. Normal, stødig gange. - Kan å kle seg etter anledning. - Ingen smykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bare meg_* Skrevet 8. august 2008 #26 Del Skrevet 8. august 2008 Hmm.. denne var vanskelig, men skal prøve å svare så godt jeg kan Mørkhåret Ganske høy (180-190) Breskuldret Muskuløs, men ikke for mye Solbrun Flørtende smil med hvite tenner Øyne med glimt i Gjerne tatoveringer, jada Merkelig nok er det ikke denne typen gutter jeg finner meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mej_* Skrevet 9. august 2008 #27 Del Skrevet 9. august 2008 Drømmemannen: Mørkt hår ( må ikke være for kort) Blå eller brune øyner Veltrent, sier ikke nei takk til en sixpac og bred veltent rygg Ikke for mye hår på kroppen Ikke for høy, mellom 1, 70- 1, 85 Fine, hvite tenner Ikke røyk /snus Gjerne en rå tatovering på det veltrente brystet ahh, drømmer meg helt vekk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #28 Del Skrevet 4. september 2008 Drømmedama utseendemessig: Naturlig rødt/rødbrunt hår Halvlangt eller langt hår Blek hud Blå, grønne eller grå øyne (bare ikke brune) Søtt ansikt, pent smil Småfregnet i ansikt og på skuldre 25-35 år 165-175 cm høy Hår på musa B- eller c-cup-pupper Kvinnelige former og litt å ta i, men ikke for lubben eller feit mmmmm... deilig. Men det hjelper lite hvis jeg ikke liker personligheten hennes. Hihi, artig ^^ Uten å være for innbildsk vil jeg si at jeg stemmer overens med hele lista de.. sett bort i fra alderen Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. september 2008 #29 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Skal vi se... Jeg har to typer jeg smelter for: Den blonde surfertypen (Six-pack, men uten de helt store musklene, slentrende, halvlangt rufsete hår, store hender, brede skuldre) Den klassiske (Kort hår litt mørkere hår, brede skuldre og store hender, høy, rak i ryggen og ser driiitbra ut i en tight dressbukse ) Yes, veldig opptatt av store hender, også må de være høyere enn 180cm Har vel funnet meg en fin blanding av de to over, som også egentlig er litt rocka. Jeg liker egentlig alle slags menn! Endret 4. september 2008 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 4. september 2008 #30 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg liker -Høyere enn meg (jeg er 165) -Rødt hår (liker og div lyse toner, IKKE bleket) -Kraftig kjeve med litt sjegg -Kraftig kropp (veltrent kraftig eller pittelitt å ta i kraftig) -Markerte øyne, samme hva farge -Kle seg som en mann Hihi, men nå har jeg fått meg en slik kar Og mann nr2 -Høyere enn meg -Knallblåe øyne -Mørk med sjegg -veltrent -solbrun -kle seg litt rocka avslappet Men, innsiden sier meg mer enn utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #31 Del Skrevet 4. september 2008 Drømmemannen utseendemessig: Naturlig rødt/rødbrunt hår Blek hud Blå, grønne eller grå øyne (bare ikke brune) Småfregnet i ansikt og på skuldre 175-185 cm høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman Skrevet 4. september 2008 #32 Del Skrevet 4. september 2008 Drømmedama - Vakkert smil - Vakre øyne som "lyser" - Lavere enn meg (det er de fleste ) - Naturlig pen (hun trenger ikke flere lag med sminke for å se pen ut) - Langt hår (fortrinnsvis brunette/mørkt) - Naturlig tynn (NB! ikke syltynn) kropp / noe former, men ikke tykk - Gjerne et litt eksotisk utseende, men norske jenter er topp Det er jo uten tvil utseende man først legger merke til hos en dame, men uten en matchende personlighet kan det fort bli kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. september 2008 #33 Del Skrevet 5. september 2008 En helt overfladisk tråd..Hvordan ser drømmedama/mannen din ut om vi ser vekk fra personligheten? Bare for moro skyld=) Slank Litt trent utseende (men ikke bulende muskler) og litt høyere enn meg (mellom 1.75 og 1.90) utover det har jeg ingen preferanser bortsett fra at jeg syns Erik Thorsvedt er knallkjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. september 2008 #34 Del Skrevet 5. september 2008 Hmmmm...... Høy og mørk. Krøllete viltert hår på hodet. Naturlig muskler(ikke bodybuilder). Gjerne litt mager,men kan godt ha litt ekstra også for den del. Brede skuldre. Skarpe trekk i ansiktet,det er en vinner hos meg. Og selfølgelig det viktigste av alt: Øya... Isblå eller grønne...kanskje brune. Så lenge de gnistrer av liv kan jeg smelte uansett. Ikke noen typisk modell, har aldri skjønt det der med Brad Pitt og David Beckham. Må ha noen særtrekk. Ikke for jålete. Kan veldig godt være en del høyere enn meg, men det er ikke så farlig. Som sagt dette er selfølgelig, mine idealer,har han bare et par av disse kna det holde lenge. Har han ikke personlighet, kan det være det samme uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #35 Del Skrevet 6. september 2008 Høy Blond Slank (gjerne nesten mager) Markert ansikt (gjerne se ut som han har vært i russiske gulag- hehe) Lyseblå øyne Lange slanke legger og ankler Store hender Sporty Sunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #36 Del Skrevet 6. september 2008 Høy Blond Slank (gjerne nesten mager) Markert ansikt (gjerne se ut som han har vært i russiske gulag- hehe) Lyseblå øyne Lange slanke legger og ankler Store hender Sporty Sunn Og disse komplimantentene gir jeg ofte min kjære. Nå er det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #37 Del Skrevet 6. september 2008 Legger merke til at mine egne trekk ikke kunne vært lengre fra optimalen. Evig singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kim_* Skrevet 6. september 2008 #38 Del Skrevet 6. september 2008 Drømme dama mi: Pene øyne, fargen har ikke noe å si. Øynene som teller. Masse søte fregner. 160-170 Små pupper(B cup) Fin og rund rumpe Personligheten teller mest. Jeg er fornøyd med mitt utseende, og får masse oppmerksomhet fra både kvinner og menn. For meg er det viktigste at hun er kjælig, øm, snill, hengiven, trofast og kosete med masse sjarm og humor. Det får mitt hjerte til å banke. Jeg misliker jenter som tror de er noe, og overfokuserer på det yttre, de har som regel ikke så stor dybde heller. Jeg har blitt sjekket opp av slike jenter, og de blir like sure hvergang jeg snur ryggen til de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 6. september 2008 #39 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Han er ikke for lov, litt trent, gylden hud, brune øyne, mørkt litt langt hår...gjerne mer stritt og bustete, enn krøllete og bustete. Sterke hender, fin holdning. Markerte øyne. Pent smil. Som mannen min. Endret 6. september 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prescence Skrevet 7. september 2008 #40 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har blitt veldig tiltrukket av menn av alle typer utseender, men generelt liker jeg høye mørke gutter med langt hår som er litt spinkelt bygd evt har ørlite muskler. Men en av de fineste guttene jeg kjenner har indisk utseende, stor nese og vakre brune øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå