Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #1 Del Skrevet 20. juni 2008 En helt overfladisk tråd..Hvordan ser drømmedama/mannen din ut om vi ser vekk fra personligheten? Bare for moro skyld=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juni 2008 #2 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har ingen mal på hvem jeg faller for. Ingen spesiell "type" menn jeg faller for, rent utseendemessig. Det nærmeste jeg kommer en drømmemann, rent utseendemessig, er Brad Pitt. Blir litt svett under snippen når jeg ser han på film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 20. juni 2008 #3 Del Skrevet 20. juni 2008 mmmm drømmemannen... mørkt hår mørke øyenvipper hvite, pene tenner hår på armene (men ikke på ryggen;)) solbrun, men ikke for mye stor kropp, gjerne muskuløs,men ikke vaskebrett. jeg vil ha litt å ta i;) ikke nesehår sprettrompe må veie mer enn meg;) må være kledd "normalt", ikke pannebånd,armbånd,rosa skjorter o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 20. juni 2008 #4 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, nå ville jeg aaaldri ha sett bort i fra personlighet, men her er lista mi Over 5 cm høyere enn meg(over 175) Mørkere hår enn meg (jeg er mellomblond) Krøller (så søtt) Søtt smil, og med øynene samtidig *smelte* Se ut som om han bryr seg om hvordan han ser ut, men trenger absolutt ikke ha bodybuilderkropp eller være perfekt på noen måte.. Hendene hans må se bra ut, men ingen fasit på det (en liten ting for hender) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotografen76 Skrevet 20. juni 2008 #5 Del Skrevet 20. juni 2008 Mellom 160cm og 170cm høy Mellom 50kg og 60 kg Langt hår C-cup pupper Flat mage ( definert) Sprettrumpe Pent ansikt Myk og fin hud Stram i kroppen Definerte leggmuskler Smalere midje enn hofter Kunne gå i spagaten Smale hofter Struttepupper Veltrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 20. juni 2008 #6 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Mellom 170cm og 200 cm høy Slank Stram i kroppen og passe veltrent (ikke bodybuildertype) Langt/halvlangt hår med fall eller krøller. Ikke ha ølmage Sprettrumpe Pene øyne fine mannlige ansiktstrekk Ikke ha oppstoppernese Litt offbeat stil Normalt sett ville jeg tatt hensyn til personlighet, så denne lista gjelder egentlig bare dersom det også følger med en bra personlighet. Endret 20. juni 2008 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summer Love Skrevet 20. juni 2008 #7 Del Skrevet 20. juni 2008 mmmm drømmemannen... mørkt hår mørke øyenvipper hvite, pene tenner hår på armene (men ikke på ryggen;)) solbrun, men ikke for mye stor kropp, gjerne muskuløs,men ikke vaskebrett. jeg vil ha litt å ta i;) ikke nesehår sprettrompe må veie mer enn meg;) må være kledd "normalt", ikke pannebånd,armbånd,rosa skjorter o.l. Herreguuuud, <<Hyggelig>>, det er akkurat slik den drømmegutten miiin ser uuut!!!! wowtch da er jeg heeldig hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summer Love Skrevet 20. juni 2008 #8 Del Skrevet 20. juni 2008 Han har ALT bortsett fra hår på armene heftig sprettrumpe og... alt det andre. elsker haaam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summer Love Skrevet 20. juni 2008 #9 Del Skrevet 20. juni 2008 eller han har sikkert det men det syntes*s ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 20. juni 2008 #10 Del Skrevet 20. juni 2008 Herreguuuud, <<Hyggelig>>, det er akkurat slik den drømmegutten miiin ser uuut!!!! wowtch da er jeg heeldig hehehe Så heldig du er du får sende han nordover dersom du blir lei av han :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 20. juni 2008 #11 Del Skrevet 20. juni 2008 Johnny Depp. Fyren kunne godt vært faren min, liksom. Men gud så deilig han er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #12 Del Skrevet 20. juni 2008 blond blå øyd, store øyne, svarte vipper bustehår fine tenner 1.75 høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #13 Del Skrevet 21. juni 2008 Drømmedama utseendemessig: Naturlig rødt/rødbrunt hår Halvlangt eller langt hår Blek hud Blå, grønne eller grå øyne (bare ikke brune) Søtt ansikt, pent smil Småfregnet i ansikt og på skuldre 25-35 år 165-175 cm høy Hår på musa B- eller c-cup-pupper Kvinnelige former og litt å ta i, men ikke for lubben eller feit mmmmm... deilig. Men det hjelper lite hvis jeg ikke liker personligheten hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 21. juni 2008 #14 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) slettet Endret 13. september 2008 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juni 2008 #15 Del Skrevet 21. juni 2008 Drømmedama utseendemessig: Naturlig rødt/rødbrunt hår Halvlangt eller langt hår Blek hud Blå, grønne eller grå øyne (bare ikke brune) Søtt ansikt, pent smil Småfregnet i ansikt og på skuldre 25-35 år 165-175 cm høy Hår på musa B- eller c-cup-pupper Kvinnelige former og litt å ta i, men ikke for lubben eller feit mmmmm... deilig. Men det hjelper lite hvis jeg ikke liker personligheten hennes. Jeg kjenner ei jente som passer denne beskrivelsen perfekt. Hun er bare nydelig, og i tillegg kjempehyggelig og god. Synd at hun er opptatt, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 21. juni 2008 #16 Del Skrevet 21. juni 2008 Rent utseende messig ser drømmemannen min slik ut: 1.85++ høy (jeg er selv 173 cm høy, og liker å føle meg liten og feminin ved siden av en gutt) Mørk i håret egentlig kan jeg bare finne dette bildet her http://brodyjenner.com/web_images/press/cg_0407_poster.jpg og dette http://www.hollywoodreporter.com/hr/photos...ody_341x182.jpg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #17 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg kjenner ei jente som passer denne beskrivelsen perfekt. Hun er bare nydelig, og i tillegg kjempehyggelig og god. Synd at hun er opptatt, da... Kjæresten hennes er heldig :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 21. juni 2008 #18 Del Skrevet 21. juni 2008 Drømmedama utseendemessig: Naturlig rødt/rødbrunt hår Halvlangt eller langt hår Blek hud Blå, grønne eller grå øyne (bare ikke brune) Søtt ansikt, pent smil Småfregnet i ansikt og på skuldre 25-35 år 165-175 cm høy Hår på musa B- eller c-cup-pupper Kvinnelige former og litt å ta i, men ikke for lubben eller feit mmmmm... deilig. Men det hjelper lite hvis jeg ikke liker personligheten hennes. Jøss, jeg er 4 cm for kort og har litt brunt i øynene i tillegg til grønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ampy Skrevet 27. juni 2008 #19 Del Skrevet 27. juni 2008 Drømmedama utseendemessig: Naturlig rødt/rødbrunt hår Halvlangt eller langt hår Blek hud Blå, grønne eller grå øyne (bare ikke brune) Søtt ansikt, pent smil Småfregnet i ansikt og på skuldre 25-35 år 165-175 cm høy Hår på musa B- eller c-cup-pupper Kvinnelige former og litt å ta i, men ikke for lubben eller feit mmmmm... deilig. Men det hjelper lite hvis jeg ikke liker personligheten hennes. Tror vi må sloss om damene, for dette beskrev stort sett "drømmedama" mi også.. Bortsett fra at jeg er ikke så veldig nøye på høyde og puppestørrelse.. Gutt 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Dolly- Skrevet 2. juli 2008 #20 Del Skrevet 2. juli 2008 Ca 1.85 Mørk Brune øyne Muskuløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå