Lovinda82 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Noen som vet hvilke blomster som er lett å få tak i ved månedskiftet september/oktober? Ønsker en brudebukett som er så rimelig som mulig og ønsker ikke å spesialbestille blomster som er vanskelig å få tak i, det vil jo skyve prisen oppover.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Var i et bryllup i slutten av september i fjor der forloveren hadde ansvar for blomstene. Hun er ikke blomsterdekoratør, men litt kunstnerisk anlagt. Brudebuketten hadde orange roser, noen grener med røde nyper og litt eføy innimellom, tror ikke noe av dette skal være spesielt vanskelig å få tak i, rosen ville jeg nok bestilt på forhånd hvis du vil ha mange, evt fått dem til å lage en enkel bukett av i en blomsterbutikk, eføy kan du jo kjøpe nå også kan den vokse seg til fram til september. (Jeg "dyrka" eføy før bryllupet vårt i fjor). Nyper eller evt. rognebær kan du jo plukke i skogen. I det bryllupet var bordene pyntet med diverse høstblader sammen med litt rognebær og noen orange roser. Jeg synes det passer kjempefint med litt høstlige farger i et høstbryllup. Vil bare også si at denne forloveren hadde "pusset opp" en lys brunbeige kjole med et orange bånd under puppene og det var bare så utrolig tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå