Gå til innhold

Når onanerte du sist?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Jeg gjorde det i går kveld.. Er singel, og skulle så mye heller hatt en kjæreste å gjort det med.

Er jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går kveld, og det var andre gang i går :fnise: Litt nymfo for å si det sånn..

Blir vel i gjennomsnitt hver dag..

Er jente btw..

Skrevet (endret)

Hmm... Husker ikke helt. Par uker siden tror jeg. Kan gå hvertfall en måned mellom hver gang. Har ikke det samme behovet når jeg ikke har kjæreste.

Endret av Tillepike
Gjest Gjest
Skrevet

I dag. I øyeblikket er mannen bortreist og da blir det stort sett en runde hver dag.

Er han hjemme blir det mye mindre. Foretrekker sex med ham fremfor alenesex.

Skrevet (endret)

Igår kveld.

Samboeren var opptatt med å spille GTA... Men noen ganger er det greit å ta en kjappis alene også :D

Endret av Bokormen
Skrevet

Under en uke siden i alle fall..Men foretrekker å gjøre det med kjæresten! :D

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

For noen timer siden. Er gutt.

Er litt flau for at jeg gjør det. Burde sikkert ikke være det.

Er jenter flaue for at de onanerer eller er det en helt grei ting å innrømme liksom ?

Skrevet

Idag tidlig. Hadde en av disse kule drømmene hehehe

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
For noen timer siden. Er gutt.

Er litt flau for at jeg gjør det. Burde sikkert ikke være det.

Er jenter flaue for at de onanerer eller er det en helt grei ting å innrømme liksom ?

Det trenger du ikke være flau over. Jeg tennker på gutter som gjør det hihi

Jeg er ikke flau over for at jeg onanerer, det er da naturlig.

Det beste er å gjøre det med kjæreseten(om man har det, noe jeg ikke har nå).

Liker å onanere sammen med kjæresten også, da kommer jeg fort for jeg blir så tent på å se en gutt ronke.

:)

Skrevet

Hadde tenkt å gjøre det nå...;) Skal bare slå av pcen først.

Gjest Penny lane
Skrevet

I går kveld. Blir nok en liten runde nå snart også. Typen er full og har sovna... og jeg er kåt..... FRUSTRERENDE!

Gjest Gjest_Ellen Marie_*
Skrevet
I går kveld. Blir nok en liten runde nå snart også. Typen er full og har sovna... og jeg er kåt..... FRUSTRERENDE!

Jeg må nesten skrive litt her også da. Sist var jo i går. Har litt lyst nå også fordi typen ennå ikke har våknet og fordi jeg ikke fikk gjort meg "ferdig" sist.

Det er frustrerende når man blir avbrutt uten å få fullført. Tror det er like ille for oss jenter faktisk som for gutta.

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet
Jeg må nesten skrive litt her også da. Sist var jo i går. Har litt lyst nå også fordi typen ennå ikke har våknet og fordi jeg ikke fikk gjort meg "ferdig" sist.

Det er frustrerende når man blir avbrutt uten å få fullført. Tror det er like ille for oss jenter faktisk som for gutta.

Jeg ronker ikke musa, men jeg blir pult :fnise:

Stine

Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet

Jeg gjør det ikke så ofte men prøvde litt i dag på en rolig søndag formiddag. Det føltes godt og jeg kunne kanskje gjort det litt mer.

Noen ganger lurer jeg på om det er litt feil å gjøre sånt. Men det er jo godt da :)

Gjest utlogget jente
Skrevet

Jeg gjorde det før i dag og føler meg som vanlig skamfull. Da jeg var liten lærte vi at jenter helst ikke skulle onanere. Det var en sånn guttegreie det. Detfor har jeg ofte litt dårlig samvittighet for å onanere. Jeg burde ikke gjøre det liksom.

Tør ikke snakke om det under fullt navn eller nick her heller. Vil helst ikke fortelle det til venninner og slikt.

Skrevet
Jeg gjorde det før i dag og føler meg som vanlig skamfull. Da jeg var liten lærte vi at jenter helst ikke skulle onanere. Det var en sånn guttegreie det. Detfor har jeg ofte litt dårlig samvittighet for å onanere. Jeg burde ikke gjøre det liksom.

Tør ikke snakke om det under fullt navn eller nick her heller. Vil helst ikke fortelle det til venninner og slikt.

Det er helt naturlig å finne ut av sin egen kropp. Typen min vil gjerne at jeg skal gjøre det jevnlig selv om jeg ikke vil at han skal se på (selv om han har veldig lyst).

Sist jeg gjorde det var for to dager siden. Tror jeg gjentar sukseen i løpet av kvelden.

Onani er litt vanskelig å snakke om her på nettet synes jeg. Men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal være flau over at jeg gjør det og at jeg skal innrømme det hvis noen spør.

Gjest Gjest
Skrevet

Tidligere i dag, Damen er vekkreist så sliter med å ikke ta saken i egen hender nå igjen

Skrevet (endret)

Jeg tror at det om ikke så lang tid vil være slik at ungdom vil bli oppfordret til å onanere minst en gang per dag. Rett og slett fordi dette har entydige positive helseeffekter.

Jeg leste i VG i går om en australsk undersøkelse som konkluderte med at sansynligheten for å få prostatakreft bl.a. avhenger hvor ofte en mann har utløsning mellom 20 og 50 år. Er man flittig her, reduseres risikoen mange ganger.

Derfor tror jeg det vil være uetisk å ikke oppfordre unge menn å onanere ofte ut ifra et helsesynspunkt. Spesielt sett i lys av at denne formen for kreft er vanligere og hissigere her i Norden.

Det skal ikke forbause meg om onani har samme gode helse-effekten hos kvinner også. I tillegg finnes det en seksuell gevinst for begge kjønn. Nå er det nødvendigvis ikke slik at alle vil ha like godt av "5 om dagen" antar jeg. Men jeg mener at helsemyndighetene bør gå ut å anbefale slik forebyggende virksomhet mye tydeligere enn idag.

Og jeg? Jo jeg forebygger jevnlig.

Endret av Jalp
Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det, kanskje oppimot et halvt år. Har en samboer som alltid er villig, så jeg har rett og slett ikke behovet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...