Gå til innhold

Naken forran andre

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

1 Hvor mange av det motsatte kjønn har sett deg helt naken? Hva var grunnen?

2 Hvor mange av det motsatte kjønn har sett deg helt naken på en gang (som 1, 4, 10, 20 stk)? Hva var grunnen.

3 Synes du det er flaut at det motsatte kjønn ser deg naken? Hva med det samme kjønnet?

4 Hvor mange av det motsatte kjønn har du sett naken? Hva var grunnen?

5 Hvor gammel var du da du så det motsatte kjønn naken for første gang (som du husker)? Hva var grunnen?

6 Hva synes du om å stå naken forran andre mennesker? Er det flaut eller får du et kick av det?

Familiemedlemmer er ikke tatt med, dette gjelder for venner, fremmede, naboer og alt sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se. De jeg har hatt sex med har jo sett meg naken, og jeg har sett dem nakne. Men da har det dreid seg om en person om gangen. Og så har jeg jo vært på nudiststrand noen ganger, og der er det gjerne mange mennesker man ser, og som ser en, naken. Nei, jeg synes ikke det er flaut om noen ser meg naken, men det ville nok kommet litt an på situasjonen. :fnise:

Hvor gammel jeg var da jeg først så noen naken husker jeg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

2 Hvor mange av det motsatte kjønn har sett deg helt naken på en gang (som 1, 4, 10, 20 stk)? Hva var grunnen.

3 Synes du det er flaut at det motsatte kjønn ser deg naken? Hva med det samme kjønnet?

5 Hvor gammel var du da du så det motsatte kjønn naken for første gang (som du husker)? Hva var grunnen?

6 Hva synes du om å stå naken forran andre mennesker? Er det flaut eller får du et kick av det?

Familiemedlemmer er ikke tatt med, dette gjelder for venner, fremmede, naboer og alt sånt.

1: Samboeren

2: 1 person. Sex, klesskifte osv.

3: Så sant det er noen jeg kjenner så bryr jeg meg ikke. Men jeg dusjer ikke i offentlige dusjer, unisex eller ei. Har ikke noe skille på at det er greit at samme kjønn ser meg naken, men ikke motsatt.

4: 1. Sex, klesskifte osv.

5: 20 eller 21. Samboeren, og vi hadde vært sammen en periode. Sex er mest praktisk naken ;)

6: Er det folk jeg kjenner og har tillit til så tenker jeg meg ikke om vil jeg tro. Men det har aldri vært aktuelt.

Skrevet

Stolt naturist så det er en god del:) Har et fulstendig avslappet forhold til det å være naken:)

Skrevet

Teller ikke. Grunnen er som regel sex.

En. Grunnen er den samme som i punkt 1.

Synes ikke det er flaut med hverken samme eller motsatt kjønn.

Teller ikke. Grunnen er som regel sex.

16. Grunnen er den samme som i prunkt 1 og 4.

Kommer helt ann på situasjonen, men flaut er det ikke.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Jobber litt som modell så det er en del som har sett meg naken etterhvert! Hadde ikke gjort det om jeg ikke syntes det var artig. :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Oxford
Skrevet

1 I voksen alder er det bare dem jeg har hatt sex med som har sett meg naken. Nå teller jeg ikke med de gangene jeg som barn var i fellesdusjen i byens svømmehall.

2 Bare èn av gangen. :fnise:

3 Jeg synes ikke det er flaut når det gjelder en jeg har en relasjon til. Men vil helst ikke vise meg naken for andre.

4 Se punkt 1. :)

5 Jeg så nok smågutter som var sammen med mødrene sine i fellesdusjen (svømmehallen) som femåring.

6 Synes stort sett at det er litt flaut/ubehagelig, men sånt går seg til. Det gjør det i hvert fall når det kommer til partnere. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Før jeg begynte på skolen så badet jeg naken på stranda. Jeg var også i dusj både med mor og far inntil skolestart så jeg regner med at det er et relativt stort antall som kan ha sett meg naken. Jeg er i hovedsak kun naken i forbindelse med bading, soling, dusjing og klesskift.

Der jeg vokste opp var det vanlig med mann og kvinnedager på det offentlige badet. På disse dagene gikk alle (av samme kjønn) nakne sammen og jeg fikk

et positivt forhold til det. Senere sluttet de med dette og innførte fellesbad med begge kjønn og hvor alle var påkledd. For de som ønsket å fortsette å bade naken så ble det eneste alternativet å bli naturist og dermed også å være naken sammen med det motsatte kjønn. Siden jeg var vant med å bade naken og helst ville fortsette med det bestemte jeg meg for å teste ut naturistbading. Delevis til min store overraskelse fant jeg ut at jeg vendte meg meget fort til det motsatte kjønn (til tross for at jeg egentlig er litt sjenert) og har siden vært naturist. Jeg ønsker ikke å eksponere meg og viser meg ikke naken for andre som ikke også er nakne selv. Jeg går derfor ikke på naturiststeder/fristrender hvor det også er påkledde mennesker. Jeg tillater heller ingen å fotografere meg naken (heller ikke kjærester).

Etterhvert har det blitt flere grunner til at jeg har valgt å fortsette å være naturist: 1) Fordi jeg synes det er mest behagelig å bade og sole meg uten klær, 2) Fordi kroppen tørker fortere uten klær på. 3) Fordi det er sunnere for huden og mindre fare for sykdommer/infeksjoner når man bader uten klær, 4) Fordi det blir mindre styr med skifting av klær etc. på badestranden, 5) Fordi jeg slipper å tenke på badetøy, 6) Fordi som småbarnsfamilie er det praktisk, hyggelig og vi får mere tid sammen når hele familien kan være sammen både i dusj, badstu og svæmmebasseng, 6) Fordi jeg støtter naturistbevegelsens klare holdning om aksept av alle kropper uansett alder, størrelse, mangler/sykdom etc. I media i dag er det ofte nakne mennesker men nesten bare vakre fotomodeller i den mest seksuelt attraktive alderen. Jeg tror dette skaper uheldige holdninger om at det er kun de peneste jentene som har en akseptabel kropp og at dette medfører f.eks. spiseforstyrrelser og dårlig selvbilde hos jenter som er mer gjennomsnittelige. Jeg tror også dette medfører at mange vurderer nakne kropper nærmest kun ut fra hvor seksuelt attraktive de oppleves. Dermed reagerer mange negativt på f.eks. naken gammel kropp kun fordi de ikke vil ha sex med vedkommende. 7) Fordi det er viktig for naturistene å passe på hverandre og sørge for at alle trives. Jeg oppfatter dermed at det sosiale miljøet et bedre og mere ansvarlig enn på tekstilstrender. 8)Fordi jeg har innsett at om og hvordan vi kler oss på badestranden en varm dag i hovedsak kun har med tillærte kulturelle regler og i liten grad har med fornuft, moral e.l. å gjøre. På en naturiststrand kan jeg være naken selv om jeg står for et relativt konservativt syn på moral, sex etc.

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg telte ikke, men det var kanskje 20 menn? De var også nakne. Ikke noe sex. Grunnen? Svarer ikke på det.

Det kan være pinlig akkurat med det samme, men jeg går ikke rundt og er flau hvis jeg f.eks. mister håndkleet. Det er bare komisk. Ang kjønn, er menn mer diskret, og snur blikket bort. Jeg er kjønnsnøytral egentlig, men har en mistanke om at kvinner sammenligner mer...og egentlig vil at jeg skal miste håndledet to ganger minst...

Har ikke antall. Svar nr 1 sier noe. Andre grunner er sex, sauna eller nakenbading pga mangel på underbukse...

Teller ikke familiemedlemmer? Da var jeg 16 år. Grunn? Sex.

Jeg får ikke noe kick av det, men det er ikke flaut når klærne har falt.

Hva mener du med å få kick av det, spørsmål nr. 6, ts?

Gjest Gjest
Skrevet

1. En del tusen. At jeg har badet eller solt meg.

2. Noen hundre. At jeg har badet eller solt meg.

3. Stort sett så er det ikke noe problem og ikke flaut. Men hvis det er noen som er påkledd og som er tydelig opptatt av de som er nakne så kan det være litt ubehagelig. Dette gjelder både for samme og motsatt kjønn så det er ingen forskjell her. Men stort sett har det bare vært ungdom i puberteten som vel først og fremst har vært usikre på seg selv. Jeg blev også mest påvirket av det når jeg var i puberteten selv og tar mindre notis av det nå etter at jeg ble voksen.

4. Noen tusener. Bading og soling.

5. 0år. Har alltid vært anledninger hvor jeg har sett samme og motsatt kjønn nakne. Regner med at jeg også så noen på fødestua uten at det har gjort noe inntrykk jeg kan huske nå. :-)

6. Har aldri fått noe kick av det og synes normalt ikke at det er flaut. Har vært ubehagelig hvis noen (av samme eller motsatt kjønn) har gjort noe ut av det. (Se punkt 3.)

• 2 uker senere...
Gjest naturistine
Skrevet

ca 1000

100, på naturiststrand eller i saunaområde

Nei, hvorfor skulle det det?

2-3000

5 Hvor gammel var du da du så det motsatte kjønn naken for første gang (som du husker)? Hva var grunnen? var født naken og er et naturlig forhold til nakenhet.

Å vise meg fram er ubehagelig, men å være naken er jo OK, synes det forøvrig er ubehagelig å vise meg fram med klær også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...