Kevin Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Hvor i h.... holder du til nå......? :o Ikke sett eller hørt noe fra deg på laaaaaaaaaang tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 I huleste, Kevin! Du disser oss alle snuppene på KG såå lenge og så når du først viser snuta di her igjen, så spør du kun etter EN bruker ? *skuffet og såret* :cry: Hehe,- neida.... Du må få lov til å etterlyse den du vil Godt å se deg her igjen da :D Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har selvsagt savnet alle dere snuppelupper da vet du, Diva... Bare det at jeg har en ubesvart "godt nyttår"-hilsen fremdeles i utboksen min.... hmmm..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. mai 2003 #4 Del Skrevet 22. mai 2003 :glise: Bra du er tilbake hos oss i hønsehuset -Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå