Gjest Huldali Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Nå skal jeg ha fest og lurer på hvor mye potetgull man bør kjøpe inn? Vi blir 6-7 stykker. Festen begynner tidlig (4 tiden, noen kommer litt før andre litt senere) og ender sent. Jeg kommer til å ha litt frukt i biter ved siden av, men ikke noe skikkelg mat. Så hvor mange poser ville dere kjøpt inn?
Fantomina Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Huldali Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Ok, takk for svar! Da tror at jeg går for fire-fem poser, litt redd for å gå tom, det er så fryktelig kjedelig når man har gjester. Endret 20. juni 2008 av Huldali
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Jeg hadde servert grønnsaker og dip ved siden av potetgullet. Dessuten tortillachips og salsa og guacamole. Evt. også nøtter f.eks. chili- og cashew. Siden festen varer så mange timer blir jo folk sultne!
lillesky Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Bedre å ha et par-tre poser for mye enn å gå tom. Kjøp litt ekstra med frukt også.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Har du virkelig tenkt å ha gjester fra klokken 16.00, og utover kvelden uten å servere skikkelig mat? Gjestene blir jo å sulte i hjel. Får håpe du har Esso i nærheten da. Så de kan gå ut og få seg en pølsemeny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå