Visiter Skrevet 20. juni 2008 #1 Del Skrevet 20. juni 2008 Det ser ut til å bli regn på Hovefestivalen (forhåpentligvis ikke fullt så mye som i fjor, det var litt irriterende...), så jeg satser på å kjøpe meg et par støvler på forhånd. Er det noen som har forslag til hvor man kan få tak i litt fine, men samtidig funksjonelle (les: behagelige og ikke minst vanntette!) støvler? Jeg har sett noen jeg liker, ensfargede (gjerne blå, røde, gule eller grønne) med hvit snøring, men ikke funnet dem hverken i sports- eller skobutikker. Uansett vil jeg i alle fall ikke ha sånne litt kjedelige grønne eller brune... På forhånd takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja25 Skrevet 20. juni 2008 #2 Del Skrevet 20. juni 2008 Disse syns jeg er kule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2008 maja25: Ja, jeg så dem på XXL her om dagen... Jeg vurderer dem, men egentlig har jeg mer lyst på noen litt mer fargerike, kanskje litt mer barnslige, hvis det går an å beskrive det sånn... Men det blir nok kanskje disse dersom jeg ikke finner noen andre i løpet av dagen. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja25 Skrevet 20. juni 2008 #4 Del Skrevet 20. juni 2008 jeg har sett sånne du beskriver utallige steder, men kan ikke huske nå de forskjellige navnene på butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja25 Skrevet 20. juni 2008 #5 Del Skrevet 20. juni 2008 Ilse Jacobsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå