Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere om butikkkjeden bunnpris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er mye dyrere enn alle andre butikker, og har et ufattelig flaut dårlig utvalg! Personene som jobber der er demotiverte, men det er kanskje ikke så rart, ellers er de nok veldig hyggelige mennesker :)

Gjest Gjest
Skrevet

Møkkabutikk! Skittent, UTROLIG trangt (står i kø fra man går inn i butikken), dårlig utvalg og ikke billig

Gjest Gjest
Skrevet

Det burde kanskje hett bunnvarer i steden for.

Liker den heller ikke. De har dårlig utvalg, bare rot, står masse kasser forran varehyllene så man må flytte på masse ting for å komme frem. Også når de blit utsolgt så tar det kjempelang tid før de får inn varene, og det selv for frukt og grønt. De har ikke hatt gullrøtter på hele uka. Verst av alt er at det er nermeste butikken der jeg bor. 7 km til neste butikk som er en rimi butikk.

Skrevet (endret)

hehe tror nok det der om at de har dårlig utvalg og hvordan de sjøter butikken er opp til daglig leder, og evt de som bestiller varene. Jeg har flere venner som jobber på bunnprisen her i området og den er slettes ikke slik dere gir inntrkk av. Det eneste som stemmer er at det er litt dyrere. Men jeg synes bunnpris fortsatt er et billigere alternativ til den lokale Ica eller Coop mega, som er svindyre her..

Selv liker jeg Rema :)

Endret av Jane F.
Gjest Gjest
Skrevet
hehe tror nok det der om at de har dårlig utvalg og hvordan de sjøter butikken er opp til daglig leder, og evt de som bestiller varene.

Du har nok rett i det. Men litt rart at så mange daglige ledere på bunnpris skal være så dårlig da, med mindre ikke alle som hater bunnpris på forum snakker om samme butikk (uten å vite det).

Skrevet

Det er mulig dere har rett i det som sies om både utvalg og kvalitet, men som uflyttet trønder er det ofte allikevel der jeg ender opp for å få tak i type varer som jeg har trøbbel med å finne andre steder på østlandet. Soddboller, kjøttfarse og grovpølse for eksempel synes jeg det er lettere å finne der ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Alt for trangt i butikken.

Fint med søndagsåpent.

Gjest Tnita
Skrevet (endret)

Skittent, dårlige arbeidsforhold, dårlige ledere. And on and on and on...

Endret av Tnita
Gjest _Hufsa_
Skrevet

Alt for dårlig utvalg, og også trangt. Trodde dessuten også at Meny var en av de dyreste butikkene, mens Bunnpris skulle være den billigste pga av navn og slagord "(Ikke utvalget, men prisene til bunns" eller noe sånt), men jammen har jeg observert varer som er dyrere på Bunnpris enn på Meny.

Skrevet (endret)

Den eneste grunnen jeg besøker Bunnpris er fordi de har søndagsåpent.. bortsett fra det er butikkene trange, stygge og slitne og vareutvalget er så-som-så.

Glemte å nevne at de har stive priser også!!

Endret av Mischa
Skrevet
De er mye dyrere enn alle andre butikker, og har et ufattelig flaut dårlig utvalg! Personene som jobber der er demotiverte, men det er kanskje ikke så rart, ellers er de nok veldig hyggelige mennesker :)

Møkkabutikk! Skittent, UTROLIG trangt (står i kø fra man går inn i butikken), dårlig utvalg og ikke billig

Unngår Blodpris så godt jeg kan.

Alt for trangt i butikken.

Fint med søndagsåpent.

Skittent, dårlige arbeidsforhold, dårlige ledere. And on and on and on...

Enig, Enig og atter enig! Bunnpris er en butikk jeg absolutt ikke handler på, med mindre det er søndag og jeg må ha en ingrediens til et måltid eller noe sånt!

Gjest Gjest
Skrevet

Bunnpris her jeg bor er en helt grei butikk størrelsesmessig, og har etter hvert også fått ganske ok utvalg av varer (nåja, men sammenliknet med Rema og sånt er de ikke ille), men de er definitivt ikke best på pris i forhold til kvalitet. Det jeg synes er mest negativt er at de er dårlige på sesongvarer (og pris på disse), virker som de driver fullstendig ubevisst i forhold til dette.

Den lokale Bunnprisen vår er forresten ren og ryddig, men har mye unge og kunnskapsløse ansatte. Synes ikke de er verre enn Rema, Rimi o.l når det gjelder dette.

Forresten irriterer jeg meg over at vi har flere små og kjedelige matbutikker på tettstedet jeg bor, mens vi mangler totalt noen som har _godt_ utvalg. Jeg ville mye heller hatt èn stor Meny-, Mega- eller Ultra-butikk enn flere halvhjerta småbutikker.

Gjest Oxford
Skrevet

Jeg handler kun på Bunnpris en og annen søndag. Helt ok butikk, men trangt mellom hyllene og relativt stive priser.

Gjest Lillebøll
Skrevet

Vi har en kjempebra Bunnpris her jeg bor. Vi bruker nesten bare den. Vi har dog en til som er helt elendig.

Gjest *Ulla*
Skrevet

Vi har ikke engang Bunnpris her jeg bor. Må jo si at navnet ikke akkurat tiltaler meg...

Gjest Gjest
Skrevet

Bunnprisen her er ikke så ille, de har god plass, ganske greit med varer, og de har attpåtil et samarbeid med den lokale slakteren, sånn at man får kjøpt kjøttdeig, stek og andre kjøttvarer som er av mye bedre kvalitet enn masseprodusentenes varer.

Det eneste jeg ikke liker, er personalpolitikken. Daglig leder ansetter kun ungdommer mellom 18 og 20, og har liten eller ingen opplæring eller fokus på kundeservice, noe som ikke gjør det til noen stor opplevelse å handle der. Dette er faktisk den lokale REMA-butikken bedre på, de har erfarne og hyggelige ansatte som er trivelige å handle hos.

Skrevet

Jeg har en positiv (dog negativ hvis man skal se det på en annen måte) ting å si om Bunnpris! Eneste stedet vi fikk kjøpt øl uten å måtte si at vi glemte lommeboka hjemme og løpe fnisende ut :hoho:

Gjest Tnita
Skrevet
Jeg har en positiv (dog negativ hvis man skal se det på en annen måte) ting å si om Bunnpris! Eneste stedet vi fikk kjøpt øl uten å måtte si at vi glemte lommeboka hjemme og løpe fnisende ut :hoho:

Kanskje er du ikke klar over at det faktisk er oppsigelsesgrunn om de selger øl til mindreårige? Tenk om kassaekspeditøren du handla hos, mista jobben hvis de fant ut/så at du handla øl der. Bare til opplysning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...