hErleg kOs Skrevet 21. mai 2003 #1 Skrevet 21. mai 2003 Såg filmen i natt, og det slo meg kor fascinerande det var med dører som førte til ein totalt annan stad, at frå ein korridor havna ein rett ut på gata, midt opp på eit fjell eller ute i ein park. Dette gir meg litt flashback til Drømmen Om Narnia, som ofte hadde dører eller portalar mellom verdenane. På eit anna tidspunkt står Neo ovanfor arkitekten som lagde Matrix, og må avgjere skjebnen til verda ved å gå gjennom ei av to dører, som gir totalt ulike utfall. Det blir eit konkret uttrykk for dei vala menneska har makt til å gjere. Det same skjedde i første film, då han måtte velge mellom ei raud og ei blå pille. Eit sitat fra Sofies Verden: Viss døra til eit rom er lukka, kan vi framleis vite at rommet er der? Litt av fascinasjonen ved dører er kanskje at vi ikkje ser det som er på den andre sida, som dermed pirrar nysgjerrigheta
CeNedra Skrevet 21. mai 2003 #2 Skrevet 21. mai 2003 hyysj og fyyy, nå måtte jeg lese det som sto her selv om jeg ikke ville og jeg har ikke sett filmen og det har vært utsolgt for alle forestillingene i dag så jeg får ikke sett den i dag... sukk sukker
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. mai 2003 #3 Skrevet 21. mai 2003 Filmen var fascinerende, jeg kjente igjen mye av pensum i ex.phil i den. Jeg syns the matrix er et genialt konsept som sammenfatter diverse religioner, eventyr og filosofiske retninger. Men det siste klisset på slutten kunne vi vært spart for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå