Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når siste frist er å sette over penger på dagen, for å få det inn på konto samme dag? Hvis man har samme bank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg overførte penger til noen med samme bank gikk det umiddelbart. Kan ikke huske når på døgnet det var- høyst sannsynlig på ettermiddagen...

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at transaksjonen går med en gang så lenge man har samme bank.

Det gjelder i hvertfall for DnB NOR.

Skrevet

så hvis det blir satt over penger kl 16 idag så kommer det med engang til den andres konto med en gang?

Gjest Gjest
Skrevet

Siste kjøring går klokken ett tror jeg..

Skrevet

I min bank så gjør det i hverfall det.

Moren min har overført penger til meg flere ganger på kveldstid og de er på min konto i samme øyeblikk.

Det er ikke verre enn at du ringer kundeservice og spør om det er viktig.

Skrevet
Jeg er ganske sikker på at transaksjonen går med en gang så lenge man har samme bank.

Det gjelder i hvertfall for DnB NOR.

Da må du aktivere øyeblikkelig belastning i nettbanken for at det skal gå over med en gang. Hvis du ikke har gjort det så må betalingen legges inn før kl 12 hvis betalingen skal skje samme dag. Legges den inn etter kl 12 vil ikke betalingen gå før neste virkedag.

Skrevet

Moren min bruker kun kontofon og de pengene kommer nå med en gang.

Skrevet
Moren min bruker kun kontofon og de pengene kommer nå med en gang.

Hun er ikke disponent på til-kontoen da? I tilfelle blir det en overføring mellom egne konti som går umiddelbart.

Skrevet

Haha, nei min mor er IKKE disponent på mine kontoer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...