Cazi Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Pus er blitt øremerket, og er grønn overalt. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle vaske i øret - fordi da kunne tatoveringen bli svak/uleselig. Øret er da totalt grønt inni. Vil det gå vekk av seg selv da? Han klør i øret og prøver å vaske selv, så noe er forsvunnet da. Men pelsen rundt - nedover kinnet og litt bakover på nakken helt grønn. Og labbene er helt grønne - fordi han har vasket seg. Har prøvd å vaske vekk det grønne som er i pelsen - men det var ikke lett å få vekk. Følte meg ganske grønn selv, etter å ha gjort et forsøk. Men skal det være sånn som dette?
Lilith Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg tror det er helt normalt. Min pus var svart i øret (og området rundt) en stund etter at han ble øremerket, men det forsvant etterhvert og kun selve tatoveringen syntes. Ble så fint, atte
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Og min var grønn, men det ble borte etter hvert.
Noli Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Det er helt normalt og går vekk av seg selv. Samme med grønnfargen på labbene og resten av kroppen, ingen vits å vaske det vekk.
Gjest -diddeline- Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Pus er blitt øremerket, og er grønn overalt. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle vaske i øret - fordi da kunne tatoveringen bli svak/uleselig. Øret er da totalt grønt inni. Vil det gå vekk av seg selv da? Han klør i øret og prøver å vaske selv, så noe er forsvunnet da. Men pelsen rundt - nedover kinnet og litt bakover på nakken helt grønn. Og labbene er helt grønne - fordi han har vasket seg. Har prøvd å vaske vekk det grønne som er i pelsen - men det var ikke lett å få vekk. Følte meg ganske grønn selv, etter å ha gjort et forsøk. Men skal det være sånn som dette? Det er ganske normalt, og det forsvinner av seg selv etterhvert!
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Alle mine tre puser gikk hvertfal og så ut som grønnpuser en god stund etter å ha øremerket seg selv. De var grønn både på øret, bak øret, foran øret, på labber og nedover ene siden av ansiktet.
Cazi Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2008 takk for svar. Da er det visst sånn det skal være Tattoveringen ser jeg riktignok ingenting til - men den kommer kanskje fram etterhvert,
Gjest _Hufsa_ Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Min pus var også grønn rudnt hele øreområdet etter øremerking Pønkerpus. Det gikk bort av seg selv etterhvert.
Pusemamma Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Det forsvinner av seg selv etter hvert. Ene pusen min var og helt grønn da hun ble tatovert i øret. Nå kan jeg kun se tatoveringsnr som skal være grønt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå