Lovinda82 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Åpnet pakken min fra Kiss Me i går og så at de hadde sent en feil børste til meg. Irriterende, men håper de ordner det opp sånn at ikke jeg blir mer berørt av deres feil. Ser på hjemmesiden deres at de nå er utsolgt for min børste som er en duo bøste og er dyrere enn den børsten de sendte meg. Ellers ser børstene behagelige ut, det skal de ha! Gleder meg til å ta de i bruk. La også merke til at prisene har steget voldsomt siden jeg bestilte børstene 11 juni. Den store pudder børsten (synt) som jeg betalte kr 224 for koster nå kr 280! De andre to børstene jeg kjøpte betalte jeg kr 120 hver for, nå koster de kr 150!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Har bare positive erfaringer med Kissme så jeg regner med du får det ordnet fort ) Børsteprisene har vært de samme siden starten eller ihvertfall så lenge jeg har vært kunde. Kjøpte selv en stor pudder børste for nesten et år siden og betalte 280kr og har også den duo børsten i synt til 150kr. Tror de prisene du regner opp er før moms og hvis du kun har betalt 224 og 120 må du ha fått et spesialtilbud eller rabatt eller kanksje de har gjort en feil.
Lovinda82 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Det kan godt være jeg har misforstått da, jeg så bare på beløpet som stod på fakturaen. Håper du har rett, for jeg ble litt stor i øynene når jeg så at børsten i løpet av noen dager hadde økt med 60 kr Ellers så har de ordnet opp med børsten som manglet/ble sent feil, så en ny børste skal sendes straks Det er bra! Prøvde min nye pudderbørste derfra i stad og den var super behagelig, så produktene er gode! Tusen takk for anbefalningene jeg har fått på dette merket tidligere på forumet. Flere børster blir nok bestilt etter hvert
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Et tips til å kjøpe børster hos kiss me er å kjøpe flere på engang, ihvertfall når det kommer til pudderbørstene. Koster 550kr for 3 som er ganske mye i avslag og da blir det faktisk billigere enn det store utland.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjøper de samme børstene mye billigere hos Earth-Glo Minerals
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjøper de samme børstene mye billigere hos Earth-Glo Minerals Tro meg med porto, moms osv er det ikke mye å spare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå