sommerglede Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 hei imorgen skal vi i bryllup... så vil jeg gjerne skrive noe fint på kortet.. men hva?? hva pleier dere å skrive??? mvh sommerglede
Bomull Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Kjære Brudepar Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Vi setter stor pris på å få dele denne dagen med dere, og ønsker dere all lykke i fremtiden. La kjærligheten gro, og vokse seg stor og sterk De beste hilsner x og x Endret 20. juni 2008 av Sunshine
Nadir Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Kjære Brudepar Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Vi setter stor pris på å få dele denne dagen med dere, og ønsker dere all lykke i fremtiden. La kjærligheten gro, og vokse seg stor og sterk De beste hilsner x og x Så fint
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Det kortet jeg satte størst pris på, hadde denne innskriften: "Evig lykke til han og henne, måtte hver dag bli som denne." Cheesy, men du verden så treffende...
Bomull Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Så fint Så fint at du likte det! Det var bare noe jeg slang sammen nå, men jeg pleier alltid å skrive litt mer enn "Til lykke med dagen og fremtiden"
sommerglede Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Kjære Brudepar Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Vi setter stor pris på å få dele denne dagen med dere, og ønsker dere all lykke i fremtiden. La kjærligheten gro, og vokse seg stor og sterk De beste hilsner x og x akuratt dette vil jeg skrive på kortet:) tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå