Gå til innhold

Hvor er motivasjonen?

Grooo

Anbefalte innlegg

Ingeborg, tittipus og jeg sliter med det samme, det er eksamensperiode men ingen av oss har noe motivasjon til å lese. Noen som har funnet den o'store motivasjonen og kan fortelle oss hvor den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sensorene ja, der sa du noe. De er rimelig ivrige på disse tider av året. Men.. De er treige som få til å rette oppgavene og å levere ut resultatene, så er du virkelig sikker på at det kan være dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Nå skal du ikke undervurdere sensorene... terningkast kan nok være svært anstrengende til tider skal du se, innimellom motivasjon-stjelingen. Og så er det ganske mange de skal demotivere også, ikke rart det tar tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men terningkastinen må da ha blitt mye enklere for dem nå som det bare er bokstaver å forholde seg til, og ikke slike avanserte tall med desimaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Étoile

Åja!! De trenger jo bare en terning nå, så får de vel desto mer tid til å lure bort motivasjonen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ivertfall ikke jeg som har tatt den, jeg er drittlei og gleder meg stort til å joine tha workforce.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare tull Kira!!

Bertha teipa den fast i stupebrettet mens du slet som verst for å redde krokodilla di!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - si det sånn. Eksamen er i morgen og plutselig har jeg lyst å lese massevis. Men det er visst litt sent nå på en måte :oops: Men hadde i dag vært for to uker siden ville jo motivasjonen vært på topp den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg' date=' tittipus og jeg sliter med det samme, det er eksamensperiode men ingen av oss har noe motivasjon til å lese.[/quote']

*rekker opp hånda*

jeg har heller ikke motivasjon - og er bare halvveis i eksamenene mine... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare tull Kira!!

Bertha teipa den fast i stupebrettet mens du slet som verst for å redde krokodilla di!! :ler:

Så det var der den forsvant? *hente motivasjonen sin igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempemotivert, men så har jeg ikke en eneste eksamen heller  :kul:

Der er den! Der er den! *løpe etter Revetispa for å fravriste henne motivasjonen hun ikke trenger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er den! Der er den! *løpe etter Revetispa for å fravriste henne motivasjonen hun ikke trenger*

*løper sammen med Ingeborg for å få tak i motivasjonen til Revetispa* Dette er skikkelig urettferdig altså!

:erter::tunge1::erter::tunge1::erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*se seg forvirra rundt*

Noen som så hvor de løp med motivasjonen etter at de fikk rappet den fra Revetispa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i hvert fall ikke tak i noe motivasjon. Enten har revetispa lurt oss, eller så har hun satt motivasjonen i banken eller no'

Nå stikker jeg inn på badet for å sjekke om det ligger noe gammel motivasjon gjemt i dusjen... *krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Leas motivasjonstråd... kanskje vi kan "sparke hverandre" igang :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...