Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 I tidlig 20 årene klarte jeg å ende opp med å ha en kort periode som "lurepiken på nettet" med gifte menn. Pointe var at jeg hadde det litt morro med vedkommende. 1) Den ene var statsansatt med uniform. Han dreiv ofte å viste seg frem og mens han runket på cam,filmet jeg det og det er på film! Har ikke vist det til noen, men har det selvsagt lagret på cd i flere kopier. Lekker det ut, blir det vel avisoverskrifter og han får sparken. Han vet ikke at jeg har film av han..... 2) en annen var han som ofte var på diverse nettsteder og som var helt damegal. Ja da mener jeg damegal. Jeg lagde falske profiler og gav meg ut for å være en middelaldrende kvinne. Jeg viste hvordan profilen min skulle være. Jeg skulle være en overvektig kvinne, litt stakkarsleg og misslykket, men gift. Etter litt googling fant jeg et bilde som passet bra!!! Det var en dame i en altfor stram joggebukse, enn sånn fra 1980 tallet. Og hun hadde kort hår og ikke så veldig pen. Men pointe var at denne karen beit jo på....Jeg dreiv å gav meg ut for som denne damen som ville treffes, men siden målet var å være en ekkel kvinne, ja så fortalte jeg at jeg hadde hengepupper, strekkmerker, cellulitter, ect. Men samtidig dreiv jeg å skreiv til han at utseendet ikke teller, men det er det indre som teller. Jeg hadde det dritgøy, for jeg kunne nesten tenke meg til hva han selv tenkte. Selv fortalte jeg hvor deilig han var, og alt jeg ville gjøre med han. Ta han med strap on, ect. Han dreiv å maset om å treffes, og jeg gav meg ut for å være interessert, men at det liksom alltid kom noe i veien. 3) en annen gift mann lurte jeg på kroken på nettet, jeg gav meg ut for å bytte sex mot betaling. Han var ikke særlig pen, men vi avtalte å møtes. Jeg sa han var kjempepen og sexy og at jeg var kjempekåt på han( Jeg hadde aldri tenkt å ha sex med han, at jeg skulle bytte sex med penger var bare bullshitt) Jeg møtte selvsagt aldri opp, men tok med meg en veninne og vi kjørte forbi der han stod å ventet. Så rullet vi ned glaset, tutet og ropte..." øhh....vi har ringt kona di og sagt at du er her og kjøper hore". Så tok vi frem et kamera og latet som vi knipset bilde og bevis av han. ( Vi tok aldri bilde). Men gøy å tenke på hvor nervøs han sikkert var....i tiden som fulgte. Pointe var at dette var jo gøy. men jada...det var veldig slemt. Men vi kjørte noen slike "slemminger " mot gifte menn.... Så....er det flere der ute som har dreve å lurt menn ?
Gjest frukt Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Og "pointe" med det skulle være...? :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hvor enn patetisk det er å være utro, så er jo det du driver med nesten like ille. Endret 21. juni 2008 av Trampe
Mannen_Tore Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 (endret) What goes around, comes around.... En dag er det din tur å bli lurt.... Endret 21. juni 2008 av Trampe
Gjest psykisk? Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Utrolig hva enkelte har det moro med! Eller er det egentlig moro?
Ethereal Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Nei, sånt er jo bare utrolig slemt å gjøre mot noen! Hva hadde du følt hvis du var i deres situasjon?
Gjest rødrose Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Hva skal jeg si om dette? Veeel, hvis du hadde likt en fyr og han hadde lurt deg for så å latterliggjøre deg, hva hadde du følt? Når jeg leser dette får jeg inntrykk av at du har vanskeligheter med å stole på folk, og lurer dem fordi du selv har blitt lurt, eller er redd for å bli lurt. Virker også som om du ikke har så mye å finne på, kanskje det er mangel på kontakt med folk a du driver å tuller sånn. Og hvorfor har du valgt gifte menn? - er du sur på gifte menn? Personlige opplevelser som kan ha utløst dette?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Ts her..Nå var dette da jeg var tidlig i 20 årene, det er lenge siden. hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde, eller vi gjorde. Fordi jeg havnet mitt i mine foreldres utroskapsbråk, pga fatter i tenårene. Dette gjorde at jeg begynte å hate gifte menn som er utro, familiefedrer...ect. Og derfor ønsket og gi mitt svar tilbake... Nei, jeg kommer nok neppe til å oppleve dette, at min mann er utro. Min " mann" er en kvinne jeg bor sammen med....
Gjest ærlig talt Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Nei, jeg kommer nok neppe til å oppleve dette, at min mann er utro. Min " mann" er en kvinne jeg bor sammen med.... Og hun kan ikke være utro?
Ethereal Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Ts her..Nå var dette da jeg var tidlig i 20 årene, det er lenge siden. hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde, eller vi gjorde. Fordi jeg havnet mitt i mine foreldres utroskapsbråk, pga fatter i tenårene. Dette gjorde at jeg begynte å hate gifte menn som er utro, familiefedrer...ect. Og derfor ønsket og gi mitt svar tilbake... Nei, jeg kommer nok neppe til å oppleve dette, at min mann er utro. Min " mann" er en kvinne jeg bor sammen med.... Nei, unnskyld meg, men det er ingen unnskyldning for å oppføre seg på den måten. Bare fordi dette skjedde mellom dine foreldre, betyr det ikke at andre mennesker fortjener å oppleve det. Syns du skal snakke med noen om det som har skjedd med foreldrene dine, jeg. Det har tydeligvis satt ganske sterke spor i deg.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har ikke lurt noen nei. Men det var to gutter på 19-21 som drev og sendte meg masse bilder av seg selv nakne og hurramegrundt. De bildene har jeg spart på, ligger på en cd et sted. Jeg syntes det var ubehagelig at de sendte bildene, så jeg beholdt dem for å "hevne meg" en gang. Nå husker jeg ikke hvem de var eller hva de het, så om jeg finner cden skal jeg ødelegge den.
Alice Ayres Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Unnskyld meg, men du er ikke et hår bedre enn de mennene du beskriver. Du er jo den som legger seg etter gifte menn med vitende og vilje - spiller ingen rolle hva motivet ditt var.
Gjest 17E213 Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Jeg synes at trådstarters påfull var barnslige, men harmløse. Hvorfor så sinna på henne?! Som tidligere nevnt, det er kanskje det nye milleniumet's bølleringing? Gifte menn på jakt etter et sidesprang fortjener jo et lite pek uansett :D
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Jeg synes at trådstarters påfull var barnslige, men harmløse. Hvorfor så sinna på henne?! Som tidligere nevnt, det er kanskje det nye milleniumet's bølleringing? Gifte menn på jakt etter et sidesprang fortjener jo et lite pek uansett :D Enig. Dersom man først skal gjøre noe så barnslig som å gå inn for og lure andre mennesker, burde man i det minste avslørt for konene til disse stakkarene hva slags krek de var gift med.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 Enig. Dersom man først skal gjøre noe så barnslig som å gå inn for og lure andre mennesker, burde man i det minste avslørt for konene til disse stakkarene hva slags krek de var gift med. Jeg er hjertens enig i det du skriver. Jeg er imidlertid ikke helt enig i at aksjonene til TS var udelt barnslige, selv om de hadde et barnslig preg. Det å eksponere og avsløre menns misbruk av kvinner er en viktig oppgave. Det å lure menn til fiktive stevnemøter med mindreårige eller prostituerte for så å levere dokumentasjonen til politiet for påtale, kan brukes som et effektivt våpen i kampen mot misbruk av kvinner og mot kvinneundertrykking generelt. Det er viktig å avsløre alle slike menn, da det å få dem bak lås og slå kan bedre kvinners trygghet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå