Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Vil bare dele ei internettadresse med flere. Kom over denne bloggen for ei stund siden, og bstilte meg både noen kort og et par smykker. Og skal si de var fine! Anbefales virkelig;) http://www.gaalagaala.blogspot.com/
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Oi, de så jo fine ut! Hvilke kort bestilte du? Det er jo en fin erstatning for det man får kjøpt i butikken...helt sikkert at ingen kommer med det samme;)
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Tar det lang tid fra man bestiller før man får varene i posten? skulle hatt noen kort til diverse begivenheter nå i sommer..
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Tar det lang tid fra man bestiller før man får varene i posten? skulle hatt noen kort til diverse begivenheter nå i sommer.. det kan sikkert variere, men for meg tok det vel ei uke
Supramundane Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jeg ville surfet litt rundt før jeg bestilte noe derfra. Har sett utallige kortlagere som er mye flinkere. Skal ikke nevne navn siden jeg ikke ønsker å drive med snikreklame, men alternativene er mange.
Lassie Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg ville surfet litt rundt før jeg bestilte noe derfra. Har sett utallige kortlagere som er mye flinkere. Skal ikke nevne navn siden jeg ikke ønsker å drive med snikreklame, men alternativene er mange. Må nok signere denne jeg også...
MarianneE Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 de kortene var igrunn ikke så spesielle. Smykkene derimot var fine.
Gjest Bloom Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Noen som har linker til andre som lager fine kort?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 de kortene var igrunn ikke så spesielle. Smykkene derimot var fine. ja, mykkene var kjempefine, og faktisk ganske bilige
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 ops :gjeiper: smykkene mente jeg...har bestilt kort også, og de var veldig fine de og;)
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Vil bare dele ei internettadresse med flere. Kom over denne bloggen for ei stund siden, og bstilte meg både noen kort og et par smykker. Og skal si de var fine! Anbefales virkelig;) http://www.gaalagaala.blogspot.com/ Det er ikke lov å reklamere for egne produkter på KG ...
Supramundane Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Hvordan kan du si det var egenreklame? Det vet vi vel ingenting om.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Er jo sånne kort som jeg laget selv da jeg var nybegynner:)
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 8. juli 2008 #14 Skrevet 8. juli 2008 Hvordan kan du si det var egenreklame? Det vet vi vel ingenting om. Hvilken person ville starte en ulovlig reklametråd for et middelmådig produkt om det ikke var i egen interesse?
Supramundane Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 Er det ulovlig å tipse andre forumbrukere om noe man selv opplever om en god side med gode produkter? Det kan godt være at det er selvreklame, men det blir jo bare spekulering. Hva man anser som gode/dårlige produkter blir jo i alle tilfeller subjektivt, har du aldri opplevd å få tips om noe noen syns er fantastisk bra, og som du selv syns ikke er bra overhodet?...
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 8. juli 2008 #16 Skrevet 8. juli 2008 Er det ulovlig å tipse andre forumbrukere om noe man selv opplever om en god side med gode produkter? Det kan godt være at det er selvreklame, men det blir jo bare spekulering. Hva man anser som gode/dårlige produkter blir jo i alle tilfeller subjektivt, har du aldri opplevd å få tips om noe noen syns er fantastisk bra, og som du selv syns ikke er bra overhodet?... Det virker temmelist suspekt og helt umulig å håndheve en slik regel hvis man lar slike innlegg som dette passere. Da kan jo jeg lage meg en web-side og reklamere for hjemmelagde tøyposer med lavendel, poste et innlegg og tipse om gesjeften .. Ingen trenger finne ut at det er jeg som har skrevet det anonyme innlegget .. og jeg vil få masse gratis-reklame .. Jeg må spørre deg, Supramundane - tror du virkelig at det er noen andre enn vedkommende som lager kortene og smykkene som har skrevet innlegget? Eller noen i hennes nærmeste krets?
Supramundane Skrevet 8. juli 2008 #17 Skrevet 8. juli 2008 Som jeg sa, det kan godt være selvreklame. Men vi kan anta så mye vi vil, men vi vet det ikke. Hvordan forumreglene skal håndheves har jeg ingen mening om, jeg bare påpekte at du ikke har noen dekning for å si at trådstarter driver nettstedet. Det er jo noe du, og jeg, bare kan tippe.
Lassie Skrevet 8. juli 2008 #18 Skrevet 8. juli 2008 Noen som har linker til andre som lager fine kort? Send meg en pm. oops, det var sikkert selvreklame...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå