Gå til innhold

Høy panne

yoga

Anbefalte innlegg

Jeg har innmari høy panne, og driver for tiden og sparer til langt hår.

Hittil så har jeg hatt lugg hele tiden, men nå er jeg lei av og ikke finne frisyrer/lugg eller noe som jeg synes er godt kledelig..

Er det noen flere enn meg med veldig høy panne her inne?

Hva gjør dere?

Noen andre med noen tips?

Og hvor høy panne blir altfor høy panne, slik at man absolutt burde ha lugg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke skjønne at noen panner er så høye at man MÅ ha lugg?? Du er sikkert helt fin, man legger merke til sånt aller best selv! ;) Men du kan jo kanskje sjekke bilder av Tyra Banks og se hvilket hår du synes hun så best ut med? Hun driver jo alltid å prater om den høye pannen hennes :gjeiper: Ellers kan du jo prøve å skyggelegge litt med sminke for å minske uttrykket av høy panne. Bruk et litt mørkere pudder eller solpudder øverst langs hårfestet, det skal gi en illusjon av lavere panne. Håper dette hjelper litt? :) Du kan jo også google "high forehead hair" og så kommer det nok opp masse tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene 40åringen som var med på ungkaren 20 vs 40, hadde et hårfeste som var så høyt at jeg fikk litt sjokk hver gang jeg så henne! :sjokk:

Burde definitivt hatt lugg, var jo ellers en pen dame. Så det går an at det blir for høyt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :)

Jeg skal sjekke ut noen bilder av Tyra Banks, og se om jeg ikke får noen tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Gjest_therese_*

har altså høy panne selv, og bryr meg ikke så veldig.. har da en bob- lignende sveis, som passer ganske bra.. om du ikke vil ha lugg, så kan du ha antydning til skrå lugg?.. jeg har skrå lugg, og det demper da intrykket av den høye panna mi.. xD du bør helst holde deg litt unna midtskill, men det kan kansje funke det og. og viktigst av allt; høy panne er ikke stygt! xD vær stolt av panna di, og viss noen av en eller annen grunn føler for å bemerke seg om panna di, så vis selvtillit og svar at høy panne er like hot som andre panner, og at folk med høy panne er ganske smarte:) og smart er sexy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har høy panne og vide viker, så jeg pleier å ha en ganske bred lugg når jeg har lugg. Jeg takla det ikke før å ha oppsatt hår uten lugg fordi jeg følte meg så svær i panna, men nå har jeg bestemt meg for å drite i det og skaffe meg litt selvtillit på det punktet. Syns egentlig ikke det gjør noe. Men noe jeg gjorde en gang var å ha skrålugg, eller en lang skyvd litt til siden, sånn at jeg kunne variere. Det var fint, men upraktisk i og med at jeg var ikke glad i hårspray på den tida, så jeg fikk den alle veier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, trodde jeg var den eneste på planeten som hadde høy panne. Njaa, lugg er jo ganske fint til, men den må passe. ikke klipp selv (snakker ut av egen erfaring). Men midtskill er jo ganske kult da! hvis man har lang lugg ihvertfall, eller så er det jo den klassiske sideskillen. :) men man kan jo "hjemme" den litt og ta sånn skill midt i mellom side og midten. :) Masse som kler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skråklipt lugg.

Ofte blir det skjært også.

Hatt tvers over og midtskill. U name it.

Men liker best skrålugg da det passer til det smale ansiktet mitt.

Godt å høre at det ikke bare er meg med høy panne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også høy panne, og er lei av pannelugg selv om jeg kler det ganske godt!

Akkurat nå sparer jeg, og luggen er vel ikke akkurat en lugg lengre. Jeg har midtskill, og ser at det er noen som ikke anbefaler det. På meg ser det helt greit ut, og ved å ha håret bak ørene ser det enda bedre ut! Nå har jeg ganske tykt hår da, så det gjør nok at midtskillen ikke ser så ille ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...