PoisonIvy Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg elsker Sushi, men det blir jo relativt dyrt i lengden.. Noen som har prøvd Sushisi? Den frosne pakke som inneholder alt man trenger for å lage Sushi hjemme... www.sushisi.no Endret 19. juni 2008 av wkimsy
Nigo-san Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Skjønner ikke helt hva man må kjøpe i pakke for å lage sushi? Det er jo bare å kjøpe rundkornet ris, koke den og slenge i litt eddik, kjøpe nori og det du finner av fersk fisk/sjømat. Jeg kan skjønne at nasi goreng eller chow mein kan ha ferdigpakker, men ikke sushi. Det er bare ris og fisk- og nori hvis du vil ha ruller. Tror at slike pakker er uforholdsmessig dyre.
PoisonIvy Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Skjønner ikke helt hva man må kjøpe i pakke for å lage sushi? Det er jo bare å kjøpe rundkornet ris, koke den og slenge i litt eddik, kjøpe nori og det du finner av fersk fisk/sjømat. Jeg kan skjønne at nasi goreng eller chow mein kan ha ferdigpakker, men ikke sushi. Det er bare ris og fisk- og nori hvis du vil ha ruller. Tror at slike pakker er uforholdsmessig dyre. Takk for flott info, men det var ikke akkurat dette jeg spurte om...
Nigo-san Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Det er nå så Men hvis du prøver, så fortell hvordan det gikk, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå