Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 19. juni 2008 #1 Del Skrevet 19. juni 2008 Kan noen anbefale meg et fint hotel i stavanger? Skal dit med kjæressten, ønsker noe nærme sentrum og som er fint/romantisk/pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiffany_1325 Skrevet 19. juni 2008 #2 Del Skrevet 19. juni 2008 Stavangers to fineste hoteller er Clarion Hotel Stavanger eller Radisson SAS Royal Hotel. Begge hotellene ligger ca 2 min gange fra Stavanger sentrum. Clarion Hotel har i 14. etasje et boblebad man kan bruke, med stjerner i taket og utsikt over hele byen. Meget romantisk Rommene er typisk skandinavisk design, suitene er store og med kjempe gode senger med utsikt over byen. SAS Royal har svømmebasseng i kjelleren, og her kan du velge rom i forskjellige stiler, f eks italiensk, high tech, japansk osv. Begge to er kjempefine, og ligger i samme prisklassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 19. juni 2008 #3 Del Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk for svar, kjempesnilt. Det sashotellet er det som ligger i Eigarnesveien (skrev jeg det feil?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiffany_1325 Skrevet 19. juni 2008 #4 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg mener at SAS Royal ligger i Løkkeveien, men er ikke helt sikker der... Mulig det er Eiganes veien, men nå er det bare tre SAS hoteller i Stavanger, to i sentrum. Det ene er Royal, det andre er Atlantic som er det 3. beste hotellet i Stavanger. Det var tidligere det beste, så dette hotellet har mange kjendiser som sine stamgjester:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Del Skrevet 19. juni 2008 Når ble SAS Royal regnet for å være finere enn SAS Atlantic? Ellers, er Victoria et pent hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiffany_1325 Skrevet 19. juni 2008 #6 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg vet ikke når, men det er nå ihvertfall slik det blir regnet i dag. Atlantic har ikke blitt oppusset så standarden er endel lavere enn Royal og Clarion. Victora? Kan ikke sammenlignes med disse hotellene:) Er du ute etter et lite hotell med sjarm derimot, er Victoria glimrende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #7 Del Skrevet 21. juni 2008 SAS Atlantic har badstu i øverste etasje med en fantastisk utsikt. Bestiller du her må du be om et av de nye rommene, hotellet pusses opp og standarden er betydelig høyere på de nye rommene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 21. juni 2008 #8 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei Siden jeg bor i Stavanger har jeg ikke bodd på byens hoteller. Men et godt tips er: book tidlig for det er vanskelig å få hotell i Stavanger...spesielt i ukedagene. Hva med Skagen Brygge hotell forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå