Gå til innhold

Hva ville du bli når du ble stor?

Anbefalte innlegg

Gjest gladlaks
Skrevet

Hva var dine fremtidsplaner da du var liten?

Og hva gjør du nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Gjest
Skrevet

Arkeolog/historiker eller kunstner/designer.

Jeg ble ingen av delene. Jeg er blomsterdekoratør. Hehe.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg ville bli lærer. Jeg ble førskolelærer.:))

Skrevet

Ville bli journalist.

Er på vei til å bli bibliotekar :)

Gjest dalieo
Skrevet

Jeg ville jobbe på sirkus! Nå skal jeg videreutdanne meg innenfor media. Vet ikke helt hva som skjedde, jeg.

Gjest Grafica
Skrevet

Ville bli interiørarkitekt, holder på med en utdanning innenfor grafisk design. Fornøyd jeg ^^

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

Ville mye forskjellig. Men husker godt at jeg over en lang periode ønsket å bli gartner. Var så fint å stelle i potetåkeren og blomsterbedene. Angrer nesten litt på at jeg ikke fulgte den drømmen...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Skuespiller og Misjonær...

Gjest gladlaks
Skrevet

Jeg ville bli ingeniør som pappa, men nå er jeg sosionom. Tror nok det er til det beste. :)

Skrevet

Jeg ville bli skogbruksleder... For det var pappa... :)

Men jeg er sommervikar i en butikk... Ville mye heller vært på vei til å bli skogbruksleder...

Skrevet

Jeg ville bli kontordame :) Ordne papirer, snakke i telefonen, gi bort visittkort og sende fax (for det hadde de på kontoret til pappa)

Og det ble jeg, sånn litt vaffal. Sitter hvert fall på kontor hver dag og jobber som web produsent (skal sies at jeg ikke sender så mye fax, men de få gangene det skjer så hviner jeg litt i barnslig glede).

Skrevet

Ville bli kokk som min søster. Men så flytta jeg for meg selv å fant ut at det å lage mat er noe dritt. Så jeg holder på med utdanning som helsefagarbeider ;)

Skrevet

Jeg ville bli same jeg, for jeg syntes de hadde så fine klær.. Hehe!

Nå jobber jeg i butikk.

Skrevet

Advokat.

Siden det var et yrkesvalg inspirert av Lov og rett i LA er det kanskje like greit at det aldri ble noe av :fnise:

Skrevet

Jeg ville bli lege. Pr i dag eier og driver jeg min egen klesbutikk. Studerte medisin i et par å da jeg var ung, men ombestemte meg ang hva jeg ville bli.

Skrevet

Jeg syntes Matlock var kulest i verden og ville bli advokat. Ble litt ingeniør i steden.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville bli misjonær, fordi jeg ville hjelpe fattige. Det religiøse aspektet var mindre viktig, men jeg ville gjerne gi dem penger, klær og andre nødvendigheter.

Nå jobber jeg på kontoret på en grunnskole.

Gjest Evine
Skrevet

Jeg ville bli lærer for det så så kjekt ut å rette bøker med rød penn :ler: Har fremdeles noen av skolebøkene mine fra barneskolen og i endel av dem har jeg vært ute med den rød pennen og skrevet flott R`er .. Dessuten så det veldig kjekt ut å ha den boken læreren brukte til å notere fravær, karakterer, kommentarer, ol .. en bok med alle navnene våre i med masse rubrikker og ark i flere farger .. Ikke for å glemme fargekritt på tavlen .. jeg var rett og slett misunnelig på "Frøken" som fikk lov å tegne flotte ting på tavlen og farge dem med fargekritt :ler:

Senere var det arkeolog som var det store .. grave etter gamle ting var det helt store på den tiden ..

Men jeg endte opp som sekretær og er veldig fornøyd med det :ler: Arkeologi ligger fremdeles mitt hjerte nær .. men jeg er nok altfor gammel til å starte på total og fullstendig omskolering nå ..

Skrevet

Heilt frå eg var 7-8 år, var eg fast bestemt på at eg skulle bli jordmor.

Eg er no utdanna førskulelærar.

Grunnen til at eg ikkje utdanna meg til jordmor, var fordi eg har sprøyteskrekk. Takla ikkje tanken på å måtte utdanna meg til sjukpleiar først, før eg kunne vidareutdanna meg til jordmor.

Tenker fortsatt innimellom på at eg skulle ha blitt jordmor likevel, for det virkar så fantastisk å ha som jobb å ta imot nyfødte barn! Men eg er nok kanskje litt for pysete til å ha ein slik jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...