Gå til innhold

Alenemor=turn off

Honey Bee

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
heheheheh

welcome to the real world

Enig, mange jenter som har barn og er single.. og lar ikke en ekte mann få starte fresh. Derfor velger vi alltid yngre jenter, siden sjansen da er mindre for at de har "vært rundt blokka"

Bra kvinner er en mangel vare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når ble det logisk tenke at alenemødre har hatt så utrolig mange sexpartnere og er løse på tråden???? de er jo bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når ble det logisk tenke at alenemødre har hatt så utrolig mange sexpartnere og er løse på tråden???? de er jo bullshit

Vel,. for det første så er de jenter. og vi vet ALLE at jenter har mye sex, mer enn gutta, altså bare knipse i fingrene. Og når de aatpåtil har barn, og hatt mann/eketemann så legger man 2 og 2.

Personlig så vil jeg strate fresh, så, og det gjør mange andre også. Full package er ikke attraktivt for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler om dama har en eller to unger (til og med 3), men når det blir unger med forskjellige fedre så er jeg helt uinteressert. Jeg har ikke unger selv fra før av og kan jo selvfølgelig tenke meg å få noen selv en dag, men ikke som 5 mann i rekken med meg som pappa nr 5 eller noe. (For å sette det på spissen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,. for det første så er de jenter. og vi vet ALLE at jenter har mye sex, mer enn gutta,

sorry, men jeg får ikke det regnestykket til og stemme jeg da.. mye lesbe sex da eller?

om ikke må nødvendigvis gutta ha like mye vel?

Endret av nbp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
sorry, men jeg får ikke det regnestykket til og stemme jeg da.. mye lesbe sex da eller?

om ikke må nødvendigvis gutta ha like mye vel?

Alle jenter ligger jo ofte med samme kjerne av menn. Badboys

Skjønner?

Oh, trodde du at alle menn fikk seg noe i dette landet?

Vel, det trenger ikke du bekmre deg for, som bare knipser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jenter ligger jo ofte med samme kjerne av menn. Badboys

Skjønner?

Oh, trodde du at alle menn fikk seg noe i dette landet?

Vel, det trenger ikke du bekmre deg for, som bare knipser fingrene :)

jeg har da ikke snakket om anntall!

om jentene har mye sex, og det ikke er med hverandre så må det nødvendigvis være med gutter, om de har sex med en eller de bytter en gang i uka er uvesentlig.

derfor reagerte/komenterte jeg at noen mente jentene hadde mere sex enn guttene.

noe mer du ikke forstår, så kan jeg sikkert forklare deg det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg har da ikke snakket om anntall!

om jentene har mye sex, og det ikke er med hverandre så må det nødvendigvis være med gutter, om de har sex med en eller de bytter en gang i uka er uvesentlig.

derfor reagerte/komenterte jeg at noen mente jentene hadde mere sex enn guttene.

noe mer du ikke forstår, så kan jeg sikkert forklare deg det også.

Jeg tror ikke du skjønte at vi snakket om helheten her, men du kan sikkert få det inn med teksje hvis du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, mange jenter som har barn og er single.. og lar ikke en ekte mann få starte fresh. Derfor velger vi alltid yngre jenter, siden sjansen da er mindre for at de har "vært rundt blokka"

Bra kvinner er en mangel vare!

Jaha? Du har ikke tenkt på å bare spørre damen om hun har barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synst nå det ikke høres ut som et problem i det hele :) om menn ikke er intr i barna mine ( har 3) så er det like greit å få dem luket ut i første runde :ler: men med de biologi kunnskapene jeg er utlevert med så tror jeg det og finst en far til alle disse barna..... så det finst nok like mange alenefedre som alenemødre. Og JEG kunne ikke tenkt meg en mann uten egene barn,siden jeg ikke vil ha flere selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,. for det første så er de jenter. og vi vet ALLE at jenter har mye sex, mer enn gutta, altså bare knipse i fingrene. Og når de aatpåtil har barn, og hatt mann/eketemann så legger man 2 og 2.

Personlig så vil jeg strate fresh, så, og det gjør mange andre også. Full package er ikke attraktivt for meg ihvertfall.

om vi jenter har MYE sex...... mer enn gutta, hvem har vi sex med da?

oss jenter i mellom?( blir ikke så mangen barn av det )

eller oss selv? ( blir ikke så mangen barn av det heller)

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om vi jenter har MYE sex...... mer enn gutta, hvem har vi sex med da?

oss jenter i mellom?( blir ikke så mangen barn av det )

eller oss selv? ( blir ikke så mangen barn av det heller)

:gjeiper:

pass deg så ikke gjest tar deg nå, jeg har allerede stillt det spørsmålet og gjest tillta litt da, hu/han forsto ikke helt det trur jeg :ler:

men, det kan jo være at de er bortført da? ufo og greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knipser for harde livet* :fnise:

funker dårlig det altså...det er en myte det der trur jeg.... dessuten trur jeg generelt at jenter har færre sexpartnere enn menn. Hadde vært gøy å se statistikk på det området egentlig.

(hu jenta jeg kjenner som har hatt sex med flest er IKKE alenemor by the way...de fleste jeg kjenner som er alenemødre var faktisk i seriøse forhold som gikk fløyten av ulike årsaker og er ikke av sorten som har sex med hvem som helst, men deter jo mulig at min vennekrets er unormal da...:S)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pass deg så ikke gjest tar deg nå, jeg har allerede stillt det spørsmålet og gjest tillta litt da, hu/han forsto ikke helt det trur jeg :ler:

men, det kan jo være at de er bortført da? ufo og greier?

Det har du jammen rett i! Jeg har alltid lurt på om eksen min var utenomjordisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
strate fresh

Hvem er med på et veddemål om at dette blir det nye norske hip-hop utrykket?

Fy faen nå må jeg bare strate fresh ass! Er så lei dama, jeg vil finne ei som er bra og strate fresh.. Strate fresh! Døh, liksom! Bare... Strate fresh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvem er med på et veddemål om at dette blir det nye norske hip-hop utrykket?

Fy faen nå må jeg bare strate fresh ass! Er så lei dama, jeg vil finne ei som er bra og strate fresh.. Strate fresh! Døh, liksom! Bare... Strate fresh!

Uttafor skolen borti her ass! Masse freshe smårips døh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det har du jammen rett i! Jeg har alltid lurt på om eksen min var utenomjordisk :fnise:

ja håper de kommer og henter min snart og :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
ja håper de kommer og henter min snart og :lur:

Jeg bare sier, dere som sitter her og har barn eller kommer til å få det og stikker fra faren, ikke forvent at dere er søkende nr 1 på markedet.

Jeg kjenner mange som vil ha egne barn med en dame, og ikke ha med 2-3andre menn i forholdet (for det blir jo det) og dele tiden med.

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest mann 74-modell

Hei.

Uff.. her var det mange sinte mennesker og en muggen stemning.

Jeg er en mann på 33 år. Har 2 barn selv.

Jeg ville vel i utgangspunktet ikke vært veldig interessert i et forhold med en alenemor med 4 barn.

Årsaken til dette hadde hovedsakelig vært at jeg ville fryktet at dette ville blitt litt for mye styr.

På en eller annen måte skal man da ha et forhold til kvinnen, hennes barn, deres fedre, mine barn, min eks.

Hiver man dette sammen tror jeg faktisk også at jeg ville vurdert oddsene for at forholdet skal lykkes som dårlig.

Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...