Gå til innhold

Alenemor=turn off

Honey Bee

Anbefalte innlegg

Jeg er fra det sentrale Østlandet,ei bygd på 30 000 innbyggere og hos oss er det ikke vanlig med alenemødre med barn med flere fedre.

Det forkommer, ja... men jeg vet kanskje om 2 stk.

Til ts:

For meg ville det vært turn off med en mann med 4 barn, ja...

Jeg ville sett på ham som lettsindig, selv om jeg ser at du har en god forklaring på hvorfor du har det slik. Jeg må innrømme at jeg antakelig ikke ville tatt meg tiden til å få den forklaringen av en mann..."og ja så har jeg fire barn med to mødre"... adjøss....

Men jeg ønsker deg lykke til med å finne en som ikke er så fordomsfull som jeg innser at jeg er selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mia_*

Syns jeg ser tendenser til å stemple mødre med barn som har forskjellige fedre som mindre velutrustet.

Jeg er høyt utdannet, med mange år på høgskole, tjener bra med penger, har vokst opp i en helt normal familie uten skilsmisse osv. Likevel har jeg tre barn med tre forskjellige fedre. (Den 3.på veg) Omstendighetene er at jeg var altfor ung med første mann, faren til den andre ble tung rusmisbruker og voldelig, var ikke sånn før etter at jeg ble gravid. Jeg kunne selvfølgelig ta abort for å gjøre livet enklere, men valgte å beholde. Nå har jeg funnet mannen jeg vil være sammen med.

Syns det er feil å kritisere, selv om situasjonen er sånn. Jeg kunne nok holdt sammen med både første og andre faren, men hadde ikke blitt lykkelig i første foholdet (jeg var 17 han veldig myeee eldre) Med andre faren hadde jeg blitt ihjelslått.

Nå er jeg i begynnelsen av 30 årene og opplever ikke kritikk fra andre enn personer her på KG, selv om jeg bor i ei middels lita bygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og jeg er fortsatt interessert i å høre hvilken landsdel detter er så veldig vanlig i.

Sol79, jeg tror virkelig du må leve i din egen hundeverden.

I dag er slett ikke uvanlig at mødre har barn med to ulike fedre. Og mange har fortsatt forhold til/er gift med mann nr 2.

Følger du litt med i verden har du kankje fått med deg at til og med Kronprinsesse Mette Marit har barn med to ulike fedre, og hun kommer til og med fra SØØØØØRLANDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er mann på 35. Ingen barn.

For meg hadde det å innlede forhold til dame i min alder med 4 barn og 2 fedre

I utgangspunktet ikke vært aktuelt. Det har ikke noe med antall barn å gjøre

men at det er 2 fedre.

Alenemor med 1-2 barn som har en far er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79, jeg tror virkelig du må leve i din egen hundeverden.

I dag er slett ikke uvanlig at mødre har barn med to ulike fedre. Og mange har fortsatt forhold til/er gift med mann nr 2.

Følger du litt med i verden har du kankje fått med deg at til og med Kronprinsesse Mette Marit har barn med to ulike fedre, og hun kommer til og med fra SØØØØØRLANDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godt svar :)

Å ha barn med to fedre har ingenting med å være løs...les: ludder.Det er helt utrolig at det er konklusjonen for noen.Man kan ikke alltid for det som skjer.Lite visste jeg om alt det som kom fram etter noen år.Sånn er livet og det er trist at folk ser ned på mennesker pga det.Jeg har en venninne som har to søsken og alle tre har forskjellig fedre.Det er ikke synd på henne,hun har hatt et godt liv med en ressurssterk mor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er mann på 35. Ingen barn.

For meg hadde det å innlede forhold til dame i min alder med 4 barn og 2 fedre

I utgangspunktet ikke vært aktuelt. Det har ikke noe med antall barn å gjøre

men at det er 2 fedre.

Alenemor med 1-2 barn som har en far er ikke noe problem.

Hva betyr det for deg da egentlig...?Er det mange kokker mye søl eller er det at en kvinne som har en eks fortsatt kan være madonna, mens en med 2 bare er en hore?

Jeg ser jo ludder antydningene her inne blomstrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr det for deg da egentlig...?Er det mange kokker mye søl eller er det at en kvinne som har en eks fortsatt kan være madonna, mens en med 2 bare er en hore?

Jeg ser jo ludder antydningene her inne blomstrer.

Det er mange kokker mye søl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marianne_*

Så trist at det ikke alenemødre blir berømmet for innsatsen de gjør - i det minste får en oppmuntrende klapp på skulderen. Hvorfor slår man rundt seg her med at trådstarter og de i lignende situasjon er slabbedasker, løsslupne, resurssvake....

Man vet ikke alltid hva livet bringer, og noen ganger ender det som her med fire barn med to fedre og der ingen av foholdene har holdt.

Neivel, men jeg regner med at mange av dere besserwissere her inne har hatt en god porsjon flaks som ikke også har endt opp med flere fedre til barna deres.

Og hvis noen lurer: Jeg har to barn med samme mann, er nå singel, ønsker ikke flere fedre (og dermed stenger jeg muligheten for flere barn), men jeg synes pokker ikke at det gjør meg til en som er mer verdt enn trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg kjenner ei som har 4 barn med 4 forskjellige fedre!

Hun har nå fått seg ny samboer og barn nummer 5 er på vei :dåne:

Håper inderlig for hennes del at hun blir sammen med denne mannen resten av livet.

(de skal gifte seg til neste år)

Men å ha 2 barn med 2 forskjellige fedre ser jeg ikke noe "galt" i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Så trist at det ikke alenemødre blir berømmet for innsatsen de gjør - i det minste får en oppmuntrende klapp på skulderen. Hvorfor slår man rundt seg her med at trådstarter og de i lignende situasjon er slabbedasker, løsslupne, resurssvake....

Man vet ikke alltid hva livet bringer, og noen ganger ender det som her med fire barn med to fedre og der ingen av foholdene har holdt.

Neivel, men jeg regner med at mange av dere besserwissere her inne har hatt en god porsjon flaks som ikke også har endt opp med flere fedre til barna deres.

Og hvis noen lurer: Jeg har to barn med samme mann, er nå singel, ønsker ikke flere fedre (og dermed stenger jeg muligheten for flere barn), men jeg synes pokker ikke at det gjør meg til en som er mer verdt enn trådstarter.

Bra! Flott at noen forsøker å få folk ned fra hestene sine, fy svarte hvor overfladiske vi er egentlig... Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er veldig mange menn som har barn med 2 kvinner.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg sier ikke at det å få barn med flere menn er det optimale, men jeg blir direkte provosert når Sol79 nærmest konkluderer med at har du barn med flere menn måååååå du jo være fra Nord Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og det er veldig mange menn som har barn med 2 kvinner.......

Har du link til din påstand, eller bare spyr du ut dritt, fordi du ble fornæremt/føler deg truffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Bra! Flott at noen forsøker å få folk ned fra hestene sine, fy svarte hvor overfladiske vi er egentlig... Fysj!

Kanskje mindre verdt?

Fordi, mange menn vil ha barn, og når en kvinne setter foten ned for at han skal kunne få barn, kan du regne med å være singel LEEENGE.

Ingen vil ha slikt dritt i et forhold, hvor bare jenta skal rulerere, og hatt seg med flere menn og fått barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til din påstand, eller bare spyr du ut dritt, fordi du ble fornæremt/føler deg truffet?

Høhø...lurer på hvem som blir mest fornærma her.

Jeg trenger ikke linker og statistikker for å kunne si at det er mange menn som har barn med to kvinner da...

Selv har jeg to ekser som har det....de er høyst sannsynlig ikke de eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er det altfor mange hårsåre KG-brukere eller så eier de ikke humor.

Hvorfor jeg hengte meg opp i hvilken landsdel dette var så vanlig i, var fordi at det har aldri vært vanlig i noen av mine omgangskretser på stedene i landet som jeg har bodd. Nord-Norge var ment som en spøk, siden de fleste "jente 12 år mor til to"-reportasjene som står i Se og Hør kommer fra Nord-Norge. Mulig spøken var upassende, så da skal jeg ta selvkritikk på det.

Jeg må likevel få lov til å mene hva jeg vil om kvinner/menn med barn med forskjellige partner uten at jeg blir dømt som overfladisk av den grunn. Og jeg har aldri sagt at det er uvanlig, men jeg er veldig uenig i at det er så vanlig som mange her skal ha det til.

Hva min hund har saken å gjøre det forstår jeg ikke, og jeg syns heller ikke Mette-Marit er et eksempel for etterfølgelse for noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Girlie_*
Selv har jeg to ekser som har det....de er høyst sannsynlig ikke de eneste.

Alltså, det er vanlig med barn her og der i din omgangskrets?

Ikke dermed sakt at det er vanlig for alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er det altfor mange hårsåre KG-brukere eller så eier de ikke humor.

Hvorfor jeg hengte meg opp i hvilken landsdel dette var så vanlig i, var fordi at det har aldri vært vanlig i noen av mine omgangskretser på stedene i landet som jeg har bodd. Nord-Norge var ment som en spøk, siden de fleste "jente 12 år mor til to"-reportasjene som står i Se og Hør kommer fra Nord-Norge. Mulig spøken var upassende, så da skal jeg ta selvkritikk på det.

Jeg må likevel få lov til å mene hva jeg vil om kvinner/menn med barn med forskjellige partner uten at jeg blir dømt som overfladisk av den grunn. Og jeg har aldri sagt at det er uvanlig, men jeg er veldig uenig i at det er så vanlig som mange her skal ha det til.

Hva min hund har saken å gjøre det forstår jeg ikke, og jeg syns heller ikke Mette-Marit er et eksempel for etterfølgelse for noen av oss.

Dette er et dårlig forsøk på ro seg vekk....du dømmer ingen men aleneforeldre med flere fedre/mødre er noen du ser ned på.De fleste oppegående aleneforeldre blir ikke lei seg av sånne som deg,vi syns synd på dere.

Endret av Honey Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Mette Marit er et godt eksempel på at det går an å drite seg ut for så å reise seg og følge hjertet sitt.

Jeg bor på østlandet,nær oslo :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mindre verdt?

Ingen vil ha slikt dritt i et forhold, hvor bare jenta skal rulerere, og hatt seg med flere menn og fått barn

Litt pussig holdning.. hva med damer som har vært samboere med flere og ikke har fått barn..? Eller de som ikke har barn men bare har hatt mange kortvarige forhold? - de har jo også hatt seg med flere menn...

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...