Teriyaki Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Skjønner ikke helt...Er hun koblet til en løgndetektor eller? Hvordan vet de om hun snakker sant eller ikke? Ellers, så hadde ikke jeg giddet å bli med i et sånt program om jeg hadde sånne hemmeligheter
Alice Ayres Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Det programmet der tar jeg ikke i med en ildtang engang! Fysj! Et program som har som eneste formål å skulle ødelegge for folk, burde ikke hatt livets rett spør du meg. Så kan man helt sikkert argumentere med fri vilje og bla bla, men enkelte ganger må rett og slett folk vernes mot sin egen dumhet og manglende evne til å innse sitt eget beste - sånn som med påbud om sykkelhjelm eller bruk av bilbelte. Hvis man ser at folk er på veg i full fart mot et stup, stopper man dem ikke da?
Gjest StockDama Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Det lages for tiden en norsk versjon av programmet, skal gå på tvnorge. Skulle ha het Ødlegg livet ditt på 30 minutter.
Gjest Reka Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Det programmet der tar jeg ikke i med en ildtang engang! Fysj! Et program som har som eneste formål å skulle ødelegge for folk, burde ikke hatt livets rett spør du meg. Så kan man helt sikkert argumentere med fri vilje og bla bla, men enkelte ganger må rett og slett folk vernes mot sin egen dumhet og manglende evne til å innse sitt eget beste - sånn som med påbud om sykkelhjelm eller bruk av bilbelte. Hvis man ser at folk er på veg i full fart mot et stup, stopper man dem ikke da? Fullstendig enig med deg Alice.
Gjest Tnita Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 OMG, når kommer den norske versjonen på tv?
Gjest StockDama Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Til høsten tror jeg. Tvnorge reklamerer for det og spør etter flere deltagere.
Tabris Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Søppel-TV klarer å nå et nytt lavmål. Faktisk litt imponerende, jeg trodde bunnen snart var nådd.
Arwen Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Jeg kan ikke fatte å begripe at noen med sånne hemmeligheter stiller opp jeg hvor dum er det mulig å bli?
Gjest StockDama Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 Jeg kan ikke fatte å begripe at noen med sånne hemmeligheter stiller opp jeg hvor dum er det mulig å bli? Mennesker gjør mye dumt for penger.
Gjest Infralove Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Sist eg sjekka, så var det berre 60% sjanse for at løgndetektorar hadde rett. Det er berre litt betre enn tipping... Eg har og sett program på TV, der dei fortalte om mordarar som hadde greidd å lure løgndetektoren. Og det er fascinerande at penger betyr så mykje for enkelte. Dei selger seg sjølve ganske lett.
Gjest Tnita Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Hvem i lille norge har lyst til å brette seg ut på tv for noen få kroner? Er ikke privatlivet mer verdt? Og med all janteloven og alle de dømmende menneskene her til lands... Greit for de som vil flytte utenlands like etterpå kanskje...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Altså, hun har fått spørsmålene på forhånd, og svart med løgndetektor på, sånn at det vi ser er bare at de spør om igjen og sjekker om hun svarer det samme? Hun må jo være rimelig opptatt av å vinne penger da, når hun VET at de kommer til å avsløre utroskapen hennes!
Alice Ayres Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 Mennesker gjør mye dumt for penger. Penger, 15 minutter i rampelyset, gratis reise bort fra trailerparken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå