Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En nær "venn" av meg har begynt å ha kode på mobilen sin, slik at jeg ikke får lest meldingene hans når vi ses. betyr det at han har noe å skjule??

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Kan hende han har funne ut at du snokar.

Endret av Trampe
Gjest Gjest
Skrevet

Det trenger ikke å bety mer enn at han er lei av at du tråkker over grensene hans og invaderer privatlivet hans, og har bestemt seg for å sette en stopper for det.

Gjest Oxford
Skrevet

:kaffe:

Hvorfor skal du lese meldingene hans?

Gjest Gjest
Skrevet
En nær "venn" av meg har begynt å ha kode på mobilen sin, slik at jeg ikke får lest meldingene hans når vi ses. betyr det at han har noe å skjule??

Siden du har oppdaget at han har kode, vil det si at han gjør rett i å ha det :)

Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt fly forbannet om noen gikk gjennom mine meldinger, selv om jeg til det daglige ikke har noe å skjule, men likevel er det fra tid til annen sensitive opplysninger om mine venn(inner)er som trenger råd eller lignende.

Endret av Trampe
Gjest StockDama
Skrevet
Siden du har oppdaget at han har kode, vil det si at han gjør rett i å ha det :)

Er så enig. =)

Gjest Gjest
Skrevet
Smart mann!

Menn som har sperrekode på mobilen sin er gjerne utro og har en dame på si!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Menn som har sperrekode på mobilen sin er gjerne utro og har en dame på si!

:ler: Det var snakk om en venn. Hun frykter sikkert at kompisen skal ha andre venner, ja.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Nei, det betyr det ikke. For en frekkas du er. Å lese andres meldinger - uansett årsak - er et alvorlig overtramp. Slutt med det! Å lese andres meldinger er som å lese andres post. Ulovlig!

Skrevet
Kan hende han har funne ut at du snokar.

:skratte: Fantastisk Tigress!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...