Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Hei, vi trenger hjelp. Kona ble så full på byen lørdag at hun tisset i skinnbuksa si. Hva skal vi gjøre, er det noen måte å vaske/rense buksene på selv? Buksene er lyse brune, under en måned gamle og av merket chanel. De var veldig dyre. Hun tør ikke levere buksene til renseriet, synes det blir for flaut.
En som vet Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Haha, håper du ikke synes jeg er frekk når jeg ler... Det er jo en ganske morsom problemstilling Men alvorlig talt, jeg ville nå bare levert den inn til rensing jeg, det er nå tross alt ganske mange penger og en liten investering i seg selv det dreier seg om her!
Gjest Catwoman Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hun må nok levere den til rens ja - og sope flauheten bak i bakhodet. Hun er ikke den første som tisser på seg i fylla. Eventuellt kan vel du levere den for henne?
Gjest Page Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hun kan jo ha hatt et lite barn på fanget som ikke var helt vant med å gå uten bleie ennå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå