Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg var sammen med en dud i ett år og før det var vi bestevenner, vi måtte gjøre det slutt på grunn av avstanden. Nå etter tre år, har han lyst til at jeg skal komme til han. Er dette en dum idë eller kan det bli hyggelig??
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg var sammen med en dud i ett år og før det var vi bestevenner, vi måtte gjøre det slutt på grunn av avstanden. Nå etter tre år, har han lyst til at jeg skal komme til han. Er dette en dum idë eller kan det bli hyggelig?? Hvis du fortsatt er interesert,- hvorfor ikke?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Det kunne ha blitt hyggelig det! Begge har sikkert lært og utviklet seg siden den gang...og hvis mye av årsakene til bruddet var avstand/studier/jobb/praktiske ting er det gode muligheter for å ta opp tråden igjen.
Trampe Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Må du reise langt? Har du noen andre steder å være i tilfelle det skjærer seg helt og dere ikke finner tonen igjen? Hvis du har det, go for it. Det kan bli moro
-Dolly- Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Hvis begge er single, så er det da bare å ta en tur og se hva som skjer. Om du virkelig har lyst, da.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Hvis begge er single, så er det da bare å ta en tur og se hva som skjer. Om du virkelig har lyst, da. Dere går alltid tilbake til Exen, fordi dere ikke finner andre?
Gjest sino Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Dere går alltid tilbake til Exen, fordi dere ikke finner andre? Det blir ganske jevnt fordelt det da!! Ex`ene finner jo hellr ikke noen andre! Jeg har også gått tilbake til ex`en, men han har jo også gått tilbake til meg! Stillingen blir da 1-1!
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Dere går alltid tilbake til Exen, fordi dere ikke finner andre? vet ikke om du fikk med deg at vi var venner først jeg.. pluss at det har ikke noe med at vi skal bli sammen igjen, bare møtes og ha det koselig vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå