Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva ville du gjort og hvordan ville du reagert om du fant typen eller en guttevenn som lukta oppi en av dine truser? (ny eller brukt spiller ingen rolle)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vedkommende har vel en fetisj for det, da.. Si ifra at du ikke synes det er noe ålreit. Enkelt og greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg hadde reagert med en blanding av avsky, latter og undring. :fnise:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg også.

Gjest StockDama
Skrevet

ditto =)

Skrevet

Det er jo vesentlig forskjell på guttevenn(kompis) og kjæreste da.

Samboeren min elsker de brukte trusene mine, og han kan bare lukte i vei for min del, men om en kompis delte denne fascinasjonen hadde jeg nok reagert litt mer..

Skrevet

En venn hadde fått så fillene flagret. Venner har ingenting i mine truser å gjøre, og det er respektløst å ta seg til rette på noe så intimt. Hadde en kjæreste hatt sterk interesse av det, hadde jeg sannsynligvis godtatt det, om ikke akkurat med stor begeistring og bifallelse.

Gjest Oxford
Skrevet

Sier meg enig med "men".

Jeg hadde ikke akseptert at noen luktet på trusene mine, og i hvert fall ikke venner etc. Men jeg hadde nok ledd litt i etterkant... :fnise:

Skrevet

Jeg tror jeg hadde følt meg invadert... :forvirret: Det er jo ekstremt privat. Skitne truser? Hva om jeg hadde hatt utflod eller noe i akkurat den trusa, og så står det noen og lukter på den?? Æsj, nei, ingen har noe i mine truser å gjøre. :sprettoy: Hadde det vært mannen min så hadde det vært noe annet, men jeg hadde satt pris på å få bestemme selv hvilke brukte truser han får lukte på :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, for det er såpass privat for meg.

Hadde nok tolerert det av en kjæreste, men ikke likt det.

Hadde det vært en venn som jeg ferket hadde jeg spurt: - Hva er det du driver med?

Gjest Gjest
Skrevet
Hadde det vært en venn som jeg ferket hadde jeg spurt: - Hva er det du driver med?

Syns jeg ser fyren stå der slukøret med bremsespor på nesa... :ler:

Skrevet

Samboeren min får ikke vaske undertøyet mitt engang, så hysterisk er jeg.....Bare tanken på at han skal se mine skitne truser, får meg til å grøsse... :spy:

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde du trusa på da det skjedde? En verden av forskjell ...

Gjest Keitel
Skrevet

Jeg hadde dratt frem mobilen eller kameraet mitt hvis det var i nærheten og filmet. Når han hadde oppdaget meg så hadde jeg sansynligvis falt sammen og vridd meg i latter.

...og så hadde jeg spurt han ut om et par truser jeg mangler.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også - dersom det var kjæresten min.

MEN, en guttevenn? Avsky. Og vedkommende hadde ikke vært min venn etter denne hendelsen.

Skrevet
En venn hadde fått så fillene flagret. Venner har ingenting i mine truser å gjøre, og det er respektløst å ta seg til rette på noe så intimt. Hadde en kjæreste hatt sterk interesse av det, hadde jeg sannsynligvis godtatt det, om ikke akkurat med stor begeistring og bifallelse.

Enig.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde dratt frem mobilen eller kameraet mitt hvis det var i nærheten og filmet.

Om du deretter hadde lagt det ut på nettet og sendt det til alle felles venner, ville det vært en søt hevn, til pass for lukteren.

Gjest Keitel
Skrevet

Truselukting syns jeg er såpass harmløst at jeg neppe hadde følt for å henge han ut eller straffe han på noe som helst måte, egentlig.

Jeg mener... mine fetisjer er jo sånn ca tusen ganger rarere. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...