Gå til innhold

Slemme menn får mest sex

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det som er så morsomt er at snille gutter alltid blir avvist. Fremgangsmåten og utseendet til playere appellerer sikkert mer til jenter. Så hvorfor syte over at dere blir playa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner elsker jo å bli fornedret av de hun selv fornedrer, det pirrer hovmodigheten hennes littegrann. Kvinner forstår ikke dette her selv selvfølgelig og mest sannsynlig vil de også nekte for det. Selv på et anonymt sted som kvinneguiden. Greit nok at man kan snakke svada på facebook, men her hvor dere er anonyme, - er det merkelig at dere ikke vil vedkjenne dere noe så selvsagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest straamann

Det er vel på sexfronten som ellers i det sosiale liv. Noen mennesker overtilpasser seg og er livredde for å såre andre. Det er dette dere kaller "snille menn". Hold utseendet utenfor, det har overraskende lite å si for kvinner, uansett hva de sier og skriver. (Tør jeg minne om Tone Damli Aaberge og Aksel Hennie?) Ved å være snill (les: dumsnill)gir du ikke damene muligheten til å bli kjent med deg slik du virkelig er. Det er dødskjedelig med folk som aldri gir motstand, det er ikke menneskelig rett og slett.

Å elske en person innebærer å være tiltrukket av den andres styrker OG svakheter; ekte kjærlighet bygger ikke på prestasjoner og fornuft. Siden slemme menn er dyktige sjarmører, er de egentlig drømmemenn for kvinner sånn rent erotisk/seksuelt. I det lange løp faller de imidlertid gjennom, da de mangler mye av empati og ansvar, som er nødvendig for å få et forhold til å fungere på sikt. Den gyldne middelvei er kanskje løsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Joda, det stemmer nok det.

Kvinner blir ofte tiltrekt bad boys fordi vi tror vi kan fikse de, gjøre de mykere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden sier vel ikke noe annet enn det helt åpenbare?

Selvfølgelig liker kvinner "slemme" menn, det har de alltid gjort, og det vil de alltid gjøre. Forskjellen er at man ikke alltid har forsøkt å oppdra gutter til å være oversnille mot jenter slik man har gjort de siste tiårene under feminismen. Før ble menn oppdratt til å være "menn" med alt det innebærer slik at man lærte hvordan man best kunne forføre kvinner. Nå blir gutter opplært til at man alltid skal være snill mot kvinner og at det er snille gutter kvinner vil ha. Kvinner på sin side blir opplært til å tro at de skal like snille menn. Et slags sosialt eksperiment funnet opp av idealistiske teoretikere.

Selvsagt var det dødfødt fra første stund, for tusener av år med evolusjon viker ikke for et par tiår med dødsdømt snillisme og feminisme. In the end går han som alltid er der, som alltid tilbyr en skulder å gråte på tomhendt hjem fra byen, mens han som trigger hennes interesse, selv om han ofte også behandler henne dårlig, får pult.

Dette er også noe gutter etterhvert skjønner, slik at de har mulighet for å legge av seg sin feilslåtte snillisme. De som ikke greier det blir taperne på kjønnsmarkedet og må regne med et liv i ufrivillig sølibat. Sannheten er hard for mange menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er en mann som irriterer deg over at de slemme gutta får sex mens du ikke får eller får for lite så annbefaller jeg deg å lese boken no more mister nice guy, the way of the superior man av David Deida og bloggen marriedmansexlife.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er da ikke så overaskende. "Slemme" menn, er ofte playere/drittsekker, som lyver og manipulerer. Sex er tilsynelatende en av de få gledene de har her i livet, og de gjør hva som helst for å få det. Selvsagt er det lettere å "få" sex hvis man ikke skyr noen midler (tenker på løgn, manipulering osv).

Det er ikke dermed sagt at kvinner setter direkte pris på drittsekkvaliteter som dette. Playere/slemme menn er nemlig ofte utrolig flinke til å gi seg ut for noen de egentlig ikke er.

Noe som er verdt å legge merke til, er at de samme mennene ofte er veldig ensome. De greier ikke å få kjærlighetsforhold til å fungere, nettopp fordi de er "slemme". De er ofte umodne og usympatiske, og har en lite tiltrekkende personlighet når man kommer nær nok til å se det. Det er ikke uten grunn at de først og fremst brukes til one night stands. Så fort den ekte personligheten deres dukker opp, forstår man raskt at dette ikke er kjærestemateriale.

Selv forstår jeg ikke hvordan det å ha seg med flest mulig kvinner kan være viktigere enn å finne kvinnen i sitt liv, men disse mennene er vel gjerne litt feil skrudd sammen ofte. Selvsentrerte, rastløse, dårlig selvtillit (et sykelig stort behov for sex kan bety stort behov for bekreftelse) og ulykkelige.

Vel, jeg er nå en av de såkalt "snille" mennene og jeg må innrømme at jeg er fryktelig ensom. Det er ikke noe festlig å være førstevalg som kompis, men ikke noe annet. På byen er det også tydelig da jeg så godt som aldri blir forsøkt sjekket opp (ikke det at kompisene mine heller blir nedløpt, men det kommer jo noen i ny og ne). Da hjelper det lite med venninner som ikke fatter hvorfor man er singel.

Nuvel. Hovedpoenget er at det går an å være ensom og ulykkelig selv om man ikke er en player. De playerne jeg kjenner ser ut til å ha det helt greit (det må være en fordel å ikke ha noen samvittighet). Jeg har nå dessverre blitt såpass forbitret at jeg unner en del damer å ryke på slike (spesifikt de som sutrer over å bare treffe på playere når de vil "roe seg ned" og finne en snill gutt etter å ha vært ei player selv),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er nå en av de såkalt "snille" mennene og jeg må innrømme at jeg er fryktelig ensom. Det er ikke noe festlig å være førstevalg som kompis, men ikke noe annet. På byen er det også tydelig da jeg så godt som aldri blir forsøkt sjekket opp (ikke det at kompisene mine heller blir nedløpt, men det kommer jo noen i ny og ne). Da hjelper det lite med venninner som ikke fatter hvorfor man er singel.

Nuvel. Hovedpoenget er at det går an å være ensom og ulykkelig selv om man ikke er en player. De playerne jeg kjenner ser ut til å ha det helt greit (det må være en fordel å ikke ha noen samvittighet). Jeg har nå dessverre blitt såpass forbitret at jeg unner en del damer å ryke på slike (spesifikt de som sutrer over å bare treffe på playere når de vil "roe seg ned" og finne en snill gutt etter å ha vært ei player selv),

Du hadde virkelig hatt godt av å lese no more mister nice guy: http://www.nomoremrniceguy.com/ngs.php

Jeg annbefaller deg også å lese denne: http://theseducers.com/content/seducers-anti-manifesto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest straamann

Jeg annbefaller deg også å lese denne: http://theseducers.com/content/seducers-anti-manifesto

Jeg tror vi må skille litt mellom hva som lønner seg for å få et raskt ligg på byen, og hva som skal til for å innlede et langvarig godt forhold til en dame. De fleste PUA-er(pick up artists) er egentlig sårede barn i voksen forkledning, som har gjort det til et livsprosjekt å legge ned kvinner for å få bekreftet sitt eget skadede ego. PUA-er er slemme menn, de er gode på sex men dårlige på sensualitet. Ved å stadig legge ned nye kvinner, blir de følelsesmessig avstumpet, og skader sin evne til å knytte seg til en kvinne over tid. Kvinner på sin side kommer selvsagt oftere borti slemme menn og kyniske PUA enn "vanlige" menn, og blir derfor vant til deres handligsmønstere og oppsøker slike menn gang på gang, til tross for at fornuften sier dem noe annet.

Artikkelen "the seducers anti-manifesto" er etter mitt syn svært lite nyansert, og tydeligvis skrevet av en tidligere gutteroms-nerd som endelig tror han har funnet oppskriften på å lure kvinner til å lege hans sår gjennom sex. Men det er interessant og riktig at "the disease to please" - trangen til å tilfredstille andre og sette egne behov til side - ikke er et attraktivt trekk hos hverken kvinnelige eller mannlige partnere. Spesielt ikke hos menn. Men derifra til å hevde at bare man ikke bryter den "naturlige seksuelle spenningen mellom mann og kvinne" så vil man legge ned hvem som helst, det er direkte feil. Her er noen av triksene som blir referert til i artikkelen:

1. kvinner er allerede naturlig tiltrukket til alle menn, og du trenger derfor ikke å si eller gjøre noe som helst for å få kvinnen interessert i deg. Snakke, le og respondere på det hun sier er de sikreste måtene å skape avstand til henne og ødelegge den seksuelle energien.

2. Aldri slipp øyekontakten eller håndtrykket først - da viser du svakhet og usikkerhet. Blir det pinlig stillhet - for guds skyld ikke snakk. Hvis kvinnen sender ut diffuse signaler - for guds skyld ikke spør henne hva det betyr, ha pokerfjes og vent på at ting løser seg av seg selv.

3. Ikke snakk. Gi jenta ansvaret for å dra i gang en samtale.

4. Når du har spurt jenta om nummeret, eller om å bli med deg hjem, hold kjeft. Hvis jenta kommer med unnskyldninger, fortsett å hold kjeft. Holder du kjeft lenge nok, kommer hun til å gi etter. Spør alltid om date og slikt personlig, da setter du mer press på kvinnen og hun merker at du er tøff nok til å be henne ut.

vel, jeg har prøvd disse "knepene" på en jente nå i et halvt år, før jeg leste denne artikkelen. Og jeg kan fortelle at jeg verken har vært i nærheten av å ligge med henne, eller komme nærmere henne på noe annet vis. Jeg har sittet i sofagrupper på jobb med henne og holdt blikket hennes i total taushet i lange perioder, helt til hun har reist seg og gått. Hun har hatt mange sjansjer til å bryte tausheten, men ingenting har skjedd. Jeg har spurt henne ut på date i situasjoner der vi har vært alene og presset har vært stort, og hun har alltid kommet med en unnskyldning. Jeg har gått på tur med henne alene og kjent på den ubehagelige (seksuelle i følge artikkelen) stemningen mellom oss, men det har bare ført til at hun har tatt mer avstand og lukket seg mer. Jeg har tilogmed i den senere tid spilt "bad guy", småkeftet litt på henne og gitt henne tvetydige signaler tilbake, heller ikke dette har ført noen vei. Jeg har nå gitt henne opp, og behandler henne som venn, og heller ikke det vil hun.

NOEN GANGER ER KVINNEN BARE IKKE INTERESSERT. SÅ ENKELT ER DET.

hilsen Straamann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man aldri må finne på er å forelske seg i damer før man vet om de er interessert. Isåfall har man tapt. Da kan man likegjerne hoppe utfor en bro så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casanova

Det som er så morsomt er at snille gutter alltid blir avvist. Fremgangsmåten og utseendet til playere appellerer sikkert mer til jenter. Så hvorfor syte over at dere blir playa?

At slemme menn får mest sex har neppe mest å gjøre med at kvinner er mer tiltrukket av dem. Siden kvinner flest er passive i forhold til menn, vil menn som er hemningsløst aktive selvsagt få mer sex enn menn menn med mer balanse og selvrespekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At slemme menn får mest sex har neppe mest å gjøre med at kvinner er mer tiltrukket av dem. Siden kvinner flest er passive i forhold til menn, vil menn som er hemningsløst aktive selvsagt få mer sex enn menn menn med mer balanse og selvrespekt.

Just presis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror disse PUA- og badboy-teoriene bare er unnskyldninger som sjenerte gutter bruker fordi de ikke tar nok kontakt med jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest straamann

Det man aldri må finne på er å forelske seg i damer før man vet om de er interessert. Isåfall har man tapt. Da kan man likegjerne hoppe utfor en bro så det er sagt.

Jeg har gått i den fella med å forelske meg i en kvinne før jeg visste om hun var interessert. Det er vel det som psykolog Sissel Gran kaller et romantisk hekt. problemet i mitt tilfelle er at jenten har vist meg det jeg tolker som tegn på hengiventhet, men rett før det "blir noe mer" skjærer hun av kontakten og jeg sitter igjen å lurer på hva jeg gjorde/sa feil. Denne adferden med av/påkobling gjør at jeg blir usikker på om hun er interessert eller bare søker avstand, og dermed blir hele mitt tilknytningssystem med frykt og angst aktivert. Det er de samme teknikkene PUA-er bruker for å hekte på seg kvinner for så å dumpe dem, men i tilfellet med denne jenta tror jeg ikke hun er bevisst på sine signaler. Hun er bare usedvanlig sløv sosialt og jeg er veldig følelsesmessig sensistiv. Hun bekrefter min følelse av å bli avvist av kvinner, mens mer "slemme" menn aldri hadde hengt seg opp i en sånn jente, de ville bare gått videre og søkt lykken hos neste jente.

Ok, men hva er poenget med PUA-triks hvis ikke de fungerer på enhver jente? Hele poenget med dem er vel å lure kvinner som egentlig ikke er interessert i deg til å bli interessert (dvs sex)? Og hvis disse triksene ikke virker (som du antyder Waco) og kvinner uansett faller for menn med "ekte" kvaliteter, så er det kanskje bedre å bruke energien på å jobbe med seg selv og sin egen personlighet, snarere enn å bli en ensom casanova som aldri tør være deg selv i frykt for at ditt sanne jeg ikke er godt nok for kvinner.

Hvis man er en mann med stor M, så skal dette i seg selv være godt nok for at kvinner so er trygg på seg selv blir interessert i deg. Bare usikre kvinner faller for slemme menn. Slemme kvinner finner snille menn. Målet må være å bli en selvsikker mann, jeg fatter ikke hvorfor så mange inne på forumet her henger seg opp i at menn må ha nær sagt psykopatiske trekk for å tilrekke seg kvinner. det henger ikke på greip. Den gyldne middelvei sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig snill gutt. Jeg tar kontakt med pene jenter etter ett par episoder med øyekontakt. Så er jeg hyggelig og stiller spøørsmål feks hva heter du, hva gjør du på, hvor bor du osv. Føler ofte at jeg får lite interesse tilbake. Kanskje jeg sikter for høyt utseendemessig, kanskje jeg alltid er uheldig og hun har kjæreste. Har merket at det går bedre å sitte ved baren og vente til en jente kommer bort. På den måten får jeg hvertfall kontakt, men ofte med stygge jenter da. Så er det gjerne best å la henne styre samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest straamann

Tror disse PUA- og badboy-teoriene bare er unnskyldninger som sjenerte gutter bruker fordi de ikke tar nok kontakt med jenter.

Du kan ha litt rett i det ja, men å ta kontakt med en jente er ikke i seg selv nok for å få henne interessert i deg seksuelt. Det er utrolig mange kvinner som lever i samliv med slemme menn, som de først klarer å skille seg fra når de er blitt eldre og moden mentalt. Spesielt yngre kvinner lar seg lett lure av PUA-triks, enten de blir brukt bevisst eller ubevisst. Å fremstille andre gutter som svake og sjenerte og at det er årsaken til deres "sølibat" er i seg selv et manipulativt grep fra slemme menn for å stille seg selv i et bedre lys ovenfor kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesten

sant faktisk. Men det er det som får meg gjennom dagene så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi må skille litt mellom hva som lønner seg for å få et raskt ligg på byen, og hva som skal til for å innlede et langvarig godt forhold til en dame. De fleste PUA-er(pick up artists) er egentlig sårede barn i voksen forkledning, som har gjort det til et livsprosjekt å legge ned kvinner for å få bekreftet sitt eget skadede ego. PUA-er er slemme menn, de er gode på sex men dårlige på sensualitet. Ved å stadig legge ned nye kvinner, blir de følelsesmessig avstumpet, og skader sin evne til å knytte seg til en kvinne over tid. Kvinner på sin side kommer selvsagt oftere borti slemme menn og kyniske PUA enn "vanlige" menn, og blir derfor vant til deres handligsmønstere og oppsøker slike menn gang på gang, til tross for at fornuften sier dem noe annet.

hilsen Straamann

Ikkje alle leser pua/dating materialet for å få seg mest mulig ligg. Hvordan enkelt inidividet velger å bruke materialet er deres sak og ikkje noe flertallet skal ta skylden for dersom det brukes umoralskt.

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at man blir veldig frustert og forstår ingenting når man ser en dame snakke om hvor mye hun vil ha en snill mann, men så løper hun til den første "bad boyen" som kommer.

Man kommer fra et sted av bitterhet og har et "feil" syn på kordan tingene egentlig fungerer.

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg har prøvd disse "knepene" på en jente nå i et halvt år, før jeg leste denne artikkelen. Og jeg kan fortelle at jeg verken har vært i nærheten av å ligge med henne, eller komme nærmere henne på noe annet vis. Jeg har sittet i sofagrupper på jobb med henne og holdt blikket hennes i total taushet i lange perioder, helt til hun har reist seg og gått. Hun har hatt mange sjansjer til å bryte tausheten, men ingenting har skjedd. Jeg har spurt henne ut på date i situasjoner der vi har vært alene og presset har vært stort, og hun har alltid kommet med en unnskyldning. Jeg har gått på tur med henne alene og kjent på den ubehagelige (seksuelle i følge artikkelen) stemningen mellom oss, men det har bare ført til at hun har tatt mer avstand og lukket seg mer. Jeg har tilogmed i den senere tid spilt "bad guy", småkeftet litt på henne og gitt henne tvetydige signaler tilbake, heller ikke dette har ført noen vei. Jeg har nå gitt henne opp, og behandler henne som venn, og heller ikke det vil hun.

Dersom man skal intigrere nye trekk inn i personligheten så tar det tid før tisse trekkene blir naturlig. Det er ikkje slik at man kan lese en bok, prøve materialet som står der og så funker det første gangen. Det gjorde det forsåvidt med meg, men eg har failet mye og. Enkelte erfaringer må man faktisk gjøre selv og kan ikkje lære fra andre som har skrevet det i en bok. Dette med å tilpasse badguy/alpha oppførsel er noe som tar tid før det faktisk blir riktig. Folk eg kjenner inkludert meg selv failet sykt på dette i begynnelsen. Oppførte oss egentlig som noen stae idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...