Bankai L Skrevet 21. april 2011 #81 Del Skrevet 21. april 2011 Dette var oppløftende lesning, Bankai L Veldig enig i alt du skrev over her! Jo takk! :D, målet er å komme fram til de beste løsningene. Tror ikkje man kan klare det aleine siden man ikkje alltid har et objektivt syn på sakene! Hehe, kjekt å få en samtale partner om dette på kg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2011 #82 Del Skrevet 21. april 2011 Du er overraskende overfladisk for å være en "snill" gutt må jeg si. Kanskje du er stygg selv? Kvinner liker modige og selvsikre menn som har et bra utseende OG en snill personlighet. En bad boy som kun er en bad boy er totalt uinteressant. Kanskje du er kjedelig og har et mindre tiltrekkende utseende? Det er ikke det samme som å være snill, vettu. Jeg har også kommet frem til det samme. Og jeg vet at jeg er under snittet pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2011 #83 Del Skrevet 21. april 2011 Høres ut som du er en kjedelig person de finner ut at de ikke gidder å bruke tiden på. Trenger ikke være drittsekk for å ikke være kjedelig, vet du. Du har rett. Jeg er ganske kjedelig. Har ingen hobby å snakke om. Interesse for finans og økonomi samt litt sport, men det er aldri et tema jeg drar opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå