Gå til innhold

Slemme menn får mest sex

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig snill gutt. Jeg tar kontakt med pene jenter etter ett par episoder med øyekontakt. Så er jeg hyggelig og stiller spøørsmål feks hva heter du, hva gjør du på, hvor bor du osv. Føler ofte at jeg får lite interesse tilbake. Kanskje jeg sikter for høyt utseendemessig, kanskje jeg alltid er uheldig og hun har kjæreste. Har merket at det går bedre å sitte ved baren og vente til en jente kommer bort. På den måten får jeg hvertfall kontakt, men ofte med stygge jenter da. Så er det gjerne best å la henne styre samtalen.

Ser og på meg selv som en snill mann. På byn pleier eg å gå bort til damene å spørre om de vil danse. Hopper ikkje rundt på gulvet og står bak damene i evigheter slik enkelte tilsynelatende liker å gjøre(dancerapers). Det funker egentlig fint for meg, får selvfølgelig noen avslag siden enkelte ikkje liker å danse solo med venninnen og ikkje skikkelig dansing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom man skal intigrere nye trekk inn i personligheten så tar det tid før tisse trekkene blir naturlig. Det er ikkje slik at man kan lese en bok, prøve materialet som står der og så funker det første gangen. Det gjorde det forsåvidt med meg, men eg har failet mye og. Enkelte erfaringer må man faktisk gjøre selv og kan ikkje lære fra andre som har skrevet det i en bok. Dette med å tilpasse badguy/alpha oppførsel er noe som tar tid før det faktisk blir riktig. Folk eg kjenner inkludert meg selv failet sykt på dette i begynnelsen. Oppførte oss egentlig som noen stae idioter.

Helt enig i dette, teori må praktiseres og integreres før det gir resultater. Men det betyr ikke at å lese en bok og reflektere over innholdet er meningsløst. Det er første skritt i prosessen mot en forandring. Man blir aldri ferdig utviklet som person, og den som tror det har store personlige problemer.

Mener du virkelig at dersom jeg kunne sjekkekunsten til fingerspissene, så hadde jeg fått denne jenta på kroken? At jeg bare har gått frem feil? Jeg er skeptisk til den teorien. Selv den største Casanova får avslag iblant, uansett hvor dyktig han er. Da er den virkleige kunsten å akseptere dette, og snu på flisa. JEG er premien, og stakkars den dama som ikke fikk MEG. Og så gå videre til neste potensielle partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i dette, teori må praktiseres og integreres før det gir resultater. Men det betyr ikke at å lese en bok og reflektere over innholdet er meningsløst. Det er første skritt i prosessen mot en forandring. Man blir aldri ferdig utviklet som person, og den som tror det har store personlige problemer.

Mener du virkelig at dersom jeg kunne sjekkekunsten til fingerspissene, så hadde jeg fått denne jenta på kroken? At jeg bare har gått frem feil? Jeg er skeptisk til den teorien. Selv den største Casanova får avslag iblant, uansett hvor dyktig han er. Da er den virkleige kunsten å akseptere dette, og snu på flisa. JEG er premien, og stakkars den dama som ikke fikk MEG. Og så gå videre til neste potensielle partner.

Det jeg har sett på PUA forum er at de beste stort sett klarer å få en av tre damer de prøver seg på til sengs. De damene har nok som regel også vist et relativt åpent kroppspråk i utgangspunktet som signaliserer mere villighet enn gjennomsnittet akkurat da. Selv de damene som de ikke får til sengs blir som regel ganske så sjarmert. Det holder bare ikke eller de holder sånn tilbake på sexen at PUAen går videre til andre heller enn å kaste bort tid,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har sett på PUA forum er at de beste stort sett klarer å få en av tre damer de prøver seg på til sengs. De damene har nok som regel også vist et relativt åpent kroppspråk i utgangspunktet som signaliserer mere villighet enn gjennomsnittet akkurat da. Selv de damene som de ikke får til sengs blir som regel ganske så sjarmert. Det holder bare ikke eller de holder sånn tilbake på sexen at PUAen går videre til andre heller enn å kaste bort tid,

PUA klarer å få 1 av 3 berusede damer som i utgangspunktet er løse på tråden til sengs. WOW, jeg er imponert.... :hakeslepp:

Jeg mener det er stor forskjell på hvordan man bør gå frem dersom

1. man skal sjekke opp noen man kjenner fra før og omgås daglig, forelsker seg i og ønsker et varig forhold med

VS

2. sjekke opp ukjente damer på byen for å få seg et ligg, og siden aldri se dem igjen.

jeg er ute etter alternativ 1, og gir blanke i hvor mye PUA-er får pult. Kan ikke tenke meg at sånne folk har det godt med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amen!

Er det ikke enten eller nå plutselig? Var det ikke dere som nettopp har argumentert for at kvinner kun vil ha slemme menn? Kan ikke se noe pragmatikk i den holdningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest Alfa og der sies det at det ikke er forskjell på badboys og snille gutter. Det er bare at badboys eller PUA snakker med jenter og får jenter til å føle noe ved å spørre dem om deres meninger, klær og sånne ting. PUA er også ofte opptatt av looken sin, går i pene klær, solarium, oav. PUA skal liksom være mann og leke med jenta samtidig som han er gentelman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal avsløre sjekketrikset vi playere bruker for å få kvinner i loppekassa. SMIL. SMIL og vær sjarmerende, men ikke redd/sjenert. Jente4r er bare dyr de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig smart å refletere over stoffet, det noe eg har gjort veldig mye. Kan ikkje ta alt for god fisk. Eg tror heller ikkje at man noen gang kan bli ferdig utviklet som person, det er det ikkje nokk tid til :P. Dog man har ikkje store personlige problemer dersom man tror man er ferdig utviklet. Problemet da er jo at man slutter å utvikle seg og man stopper progresjonen man gjør. Eg mener dette med å hele tiden utvikle seg er key når det gjelder å holde attraksjon oppe med en dame over lengre tid. Det som en gang var annerledes, nytt, utfordrene og spennende blir før eller seinere normalt/kjedelig og dersom man ikkje utvikler nye sider har man plutselig ikkje noe å holde attraksjonen oppe med. Derfor er det viktig å søke nye utfordringer man kan lære av.

Ja, dersom du hadde kunnet sjekkekunsten til fingerspissene så tror eg du kunne fått denne damen. Eg må si at eg ikkje kan pua teorien så veldig godt siden eg har fokusert mest på å bli en sterk person, kofortabel på meg selv, øke selvtilitt osv. Pua teorien er ganske detaljert og de vet godt hva de ska gjøre i forskjellige situasjoner og stadier. De tester damen mye for å finne ut hvor de har henne og vet hva som må til/gjøres for å ta relasjonen til neste nivå.

Grunnen til at eg heller at du er årsaken i at hun ikkje er interresert var jo fordi du sa du hadde testet mange forskjellige måter å være på og ingen hadde funket. Da viser eg til mitt første poeng, det tar tid å få adferden riktig når man først skal inntegrere den i personligheten. Eg tror du har gjort samme feil som eg gjorde og vært mer idiot enn en ekte "alfa". Dersom du forandrer oppførselen din hele tiden vil jo du bare gjøre dame usikker. Det kan være bra å ikkje ha kontakt en stund og så vise en ny side av seg selv for å skape et nytt inntrykk, men å variere oppførsel er ikkje noe eg ville anbefalt(Å sende miksed signals er noe annet).

Det er jo selvfølgelig mulig at eg tar feil og at det ikkje var din feil, men at problemet lå hos dama. Dette har skjedd med meg også så det er jo noe som forekommer. Man kan jo ikkje gjøre noe annet enn å lære seg å takle avsining, det gjør en sterkere tross alt.

Det å gå videre er også et kjempe godt poeng! Dog eg liker ikkje tanken om at man selv er the pice og at det er så synd i damen at hun ikkje får oss. Dette var en tanke eg gikk rundt med når eg først begynnte å lese dating materiale. Det å ha denne tanken gjør man på en måte mer attraktiv enn ka man var i begynnelsen, men eg syntes tanken er en smule umoden. Dersom damen aviser meg taper vi begge på det(Zan Perrion). Eg får ikkje bli bedre kjent med denne awesome damen og hun får heller ikkje oppleve alt det gode eg har å by på. Det å måtte gi en så sterk reaksjon på avisning sier egentlig at man bryr seg for mye og at man har et behov for å vise at man selv er en "big shot". Det å ha et slikt behov for å vise seg kan nesten assosieres med et mindreverdighets kompleks.

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest Alfa og der sies det at det ikke er forskjell på badboys og snille gutter. Det er bare at badboys eller PUA snakker med jenter og får jenter til å føle noe ved å spørre dem om deres meninger, klær og sånne ting. PUA er også ofte opptatt av looken sin, går i pene klær, solarium, oav. PUA skal liksom være mann og leke med jenta samtidig som han er gentelman.

Selvfølgelig er det forskjell på snille menn og badguys. Den største forskjellen er at de som faller innenfor gruppen "nice-guys" sitter alle sine behov til side for å please damen. En bad boy er egoistisk og setter sine behov fremst. Med å gjøre det kommer det også noen attraktive trekk på sleng.

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det forskjell på snille menn og badguys. Den største forskjellen er at de som faller innenfor gruppen "nice-guys" sitter alle sine behov til side for å please damen. En bad boy er egoistisk og setter sine behov fremst. Med å gjøre det kommer det også noen attraktive trekk på sleng.

Selvfølegelig setter ikke badboys damene høyere enn seg selv. De har en gi faen mentalitet. Hvorfor tror du alle damer faller for gutter som er i forhold. Jo de bryr seg ikke om det blir puling eller ei, samme for single PUA. De snakker med jenter akkurat som de snakker til kompiser. Det setter følelsene i sving hos jenta når de snakker sammen. Han smiler mye og hun får en trygghetsfølelse. Han har humor og gir tommw komplement.

Jeg er en jomfru nerd. Hadde helt gitt opp damer. En kveld på byen kom en ugly overvektig jente bort til meg for å snakke. Jeg snakket litt vennlig mot meg og jeg gav noen kompementer. Vet ikke helt, men det virker som hun følte hun møtte jobbe for å få meg interessert i henne. Hun tok helt av den kvelden. Jeg spanderte inngenting, men jeg avviste henne når hun ville kline og sikkert ha ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølegelig setter ikke badboys damene høyere enn seg selv. De har en gi faen mentalitet. Hvorfor tror du alle damer faller for gutter som er i forhold. Jo de bryr seg ikke om det blir puling eller ei, samme for single PUA. De snakker med jenter akkurat som de snakker til kompiser. Det setter følelsene i sving hos jenta når de snakker sammen. Han smiler mye og hun får en trygghetsfølelse. Han har humor og gir tommw komplement

Det der kan jo snille menn gjøre nett som badboys. Forskjellen er at snille menn ikke går hele løpet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Er det ikke enten eller nå plutselig? Var det ikke dere som nettopp har argumentert for at kvinner kun vil ha slemme menn? Kan ikke se noe pragmatikk i den holdningen.

Nei, det har jeg ikke gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for meget interessant svar, mye å ta tak i her.

Eg mener dette med å hele tiden utvikle seg er key når det gjelder å holde attraksjon oppe med en dame over lengre tid.

Enig i dette. Det virker som om du er en type som har lest PUA-teorier for å utvikle deg selv, ikke primært for å legge ned kvinner i fleng? For jeg kan ikke se grunnen til at en ordinær PUA skal holde attraksjonen til en og samme dame oppe over tid; når damen er kommet til sengs er vel målet nådd. I et langvarig forhold vil jo en evt. falsk fasade på et eller annet tidspunkt sprekke, og da et er det viktig at evt nye personlighetstrekk er "intergrert i adferden", som du sier.

Ja, dersom du hadde kunnet sjekkekunsten til fingerspissene så tror eg du kunne fått denne damen. Grunnen til at eg heller at du er årsaken i at hun ikkje er interresert var jo fordi du sa du hadde testet mange forskjellige måter å være på og ingen hadde funket. Dersom du forandrer oppførselen din hele tiden vil jo du bare gjøre damen usikker.(Å sende miksed signals er noe annet).

Det er jo selvfølgelig mulig at eg tar feil og at det ikkje var din feil, men at problemet lå hos dama.

Vel, for det første er dette en dame jeg omgås daglig, ikke et tilfeldig "kjøttstykke" på byen. Og jeg forelsket meg i henne før jeg egentlig kjente henne godt nok; hun er på mange måter tilbakeholden og litt mystisk i sin fremtoning. Når jeg nå har kommet nærmere innpå henne, viser det seg at hun ikke er den personen jeg trodde hun var, og jeg vil ikke ha en dame som henne. Men fordi HUN sender ut "mixed signals", endrer mimikk hele tiden, er vekselvis tilstede/fjern i samtaler, vet jeg aldri hvor jeg har henne. Derfor har jeg blitt helt hektet på henne, klarer ikke å slippe tanken på at hun kanskje er den rette for meg. På en måte er det hun som er en ubevisst PUA, sender ut mixed signals og får meg på kroken. Samtidig har hun rotet med en kompis av meg som har typiske PUA-egenskaper (ubevisst). Og da kommer spørsmålet; hva skjer når to PUA prøver seg på samme dame? Begge kan jo ikke vinne?

Det å gå videre er også et kjempe godt poeng! Dog eg liker ikkje tanken om at man selv er the pice og at det er så synd i damen at hun ikkje får oss. Dersom damen aviser meg taper vi begge på det(Zan Perrion). Det å måtte gi en så sterk reaksjon på avisning sier egentlig at man bryr seg for mye og at man har et behov for å vise at man selv er en "big shot". Det å ha et slikt behov for å vise seg kan nesten assosieres med et mindreverdighets kompleks.

Det sier seg vel selv at man synes det er synd at man ikke får napp hos den jenta man prøver seg på. Poenget mitt er at man ikke skal klandre seg selv for et nederlag. Det er mange fisk i havet, og selv for en PUA er ikke alle kvinner "perfect match".

Men, å nedlegge mest mulig damer på byen, er ikke det også en form for mindreverdighetskompleks? Å få en dame til sengs ved å fremstille seg som drømmemannen, og så dumpe henne, hva har det med selvrespekt å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølegelig setter ikke badboys damene høyere enn seg selv. De har en gi faen mentalitet. Hvorfor tror du alle damer faller for gutter som er i forhold. Jo de bryr seg ikke om det blir puling eller ei, samme for single PUA. De snakker med jenter akkurat som de snakker til kompiser. Det setter følelsene i sving hos jenta når de snakker sammen. Han smiler mye og hun får en trygghetsfølelse. Han har humor og gir tommw komplement.

Mhm, er ganske enig i at menn som er i forhold er mer laidback. De har på en måte ingenting å tape. Dersom de slenger ut en dristig påkanten kommentar så gjør det på en måte ingenting for dem om damen går derifra for de har jo en sikkerhet hjemme. Hvis det er noe som gjør at damene faller for badboys så er det ikkje nødvendigvis kompis oppførselen. Det er heller det at de er veldig gode på å bygge seksuell kjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for meget interessant svar, mye å ta tak i her.

Enig i dette. Det virker som om du er en type som har lest PUA-teorier for å utvikle deg selv, ikke primært for å legge ned kvinner i fleng? For jeg kan ikke se grunnen til at en ordinær PUA skal holde attraksjonen til en og samme dame oppe over tid; når damen er kommet til sengs er vel målet nådd. I et langvarig forhold vil jo en evt. falsk fasade på et eller annet tidspunkt sprekke, og da et er det viktig at evt nye personlighetstrekk er "intergrert i adferden", som du sier.

Eg har aldri vært interresert i å legge ned mest mulig damer. Når eg begynnte å lese datingmaterialet var målet først og fremst å bare kunne klare å snakke med damen eg var betatt av. Heregud :P eg stivnet jo helt når ho var i nærheten, artige tider. Så nei, eg er ikkje noe pua. Liker egentlig ikkje helt metodene deres, selv om de i seinere tid har begynnt å bevege seg i en retning vekk fra disse fremgangsmetodene(Rutiner og innøvde historier). Når puaene er ute i sitt rette element så har jo de et bra inner-game som de kan spille på. Når de derimot får seg en kjæreste så blir de like uvitende som alle andre xD, og da hjelper det ikkje helt med en "falsk fasade" som du skriver.

Vel, for det første er dette en dame jeg omgås daglig, ikke et tilfeldig "kjøttstykke" på byen. Og jeg forelsket meg i henne før jeg egentlig kjente henne godt nok; hun er på mange måter tilbakeholden og litt mystisk i sin fremtoning. Når jeg nå har kommet nærmere innpå henne, viser det seg at hun ikke er den personen jeg trodde hun var, og jeg vil ikke ha en dame som henne. Men fordi HUN sender ut "mixed signals", endrer mimikk hele tiden, er vekselvis tilstede/fjern i samtaler, vet jeg aldri hvor jeg har henne. Derfor har jeg blitt helt hektet på henne, klarer ikke å slippe tanken på at hun kanskje er den rette for meg. På en måte er det hun som er en ubevisst PUA, sender ut mixed signals og får meg på kroken. Samtidig har hun rotet med en kompis av meg som har typiske PUA-egenskaper (ubevisst). Og da kommer spørsmålet; hva skjer når to PUA prøver seg på samme dame? Begge kan jo ikke vinne?

Nei, begge kan jo ikkje vinne. Hun kan holde på med en av dere og bruke den andre som et "validerings verktøy". Hun virker litt som en player denne dama :P, og ja, det er jo faktisk ganske gøy med en dame som har bra game. Eg har på en måte rotet meg opp i noe av det samme som du xD. Eg ble veldig betatt av en dame og ble kanskje litt for frempå i begynnelsen før eg ble skikkelig kjent med ho. Siden eg ikkje er så veldig glad i spille spill og sende miksed signals ble det kanskje for lett for ho. Eg tror at dersom du skal få henne så må du ta kontrollen og være den som styrer løpet her. Det kan være vanskelig, men det er ikkje være enn å sette ho på plass. Dersom du kommer på to eller tre ting du kan sette ho på plass med neste gang så gjør det :P, har opplevd å sette damer helt ut når eg har gjort det. Den riktige settingen å gjøre det er når dere "battler". Den dama eg har møtt med best game er utrolig god på å erte, da må man ta igjen og være best! :D

Det sier seg vel selv at man synes det er synd at man ikke får napp hos den jenta man prøver seg på. Poenget mitt er at man ikke skal klandre seg selv for et nederlag. Det er mange fisk i havet, og selv for en PUA er ikke alle kvinner "perfect match".

Mhm helt enig. Vi er alle mennesker og gjør masse feil. Vi trenger ikkje å klandre oss selv, men vi kan bli bevisst på feilene vi gjør og lære av dem.

Men, å nedlegge mest mulig damer på byen, er ikke det også en form for mindreverdighetskompleks? Å få en dame til sengs ved å fremstille seg som drømmemannen, og så dumpe henne, hva har det med selvrespekt å gjøre?

Det er jo det som blir problemet til mange puaer. De må gå ut å få napp for å validere seg selv. Når det bare handler om å få validert seg selv og ikkje lengre om å utvikle seg så mener eg at det er en form for mindreverdighets kompleks ja.

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig snill gutt. Jeg tar kontakt med pene jenter etter ett par episoder med øyekontakt. Så er jeg hyggelig og stiller spøørsmål feks hva heter du, hva gjør du på, hvor bor du osv. Føler ofte at jeg får lite interesse tilbake. Kanskje jeg sikter for høyt utseendemessig, kanskje jeg alltid er uheldig og hun har kjæreste. Har merket at det går bedre å sitte ved baren og vente til en jente kommer bort. På den måten får jeg hvertfall kontakt, men ofte med stygge jenter da. Så er det gjerne best å la henne styre samtalen.

Høres ut som du er en kjedelig person de finner ut at de ikke gidder å bruke tiden på.

Trenger ikke være drittsekk for å ikke være kjedelig, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er overraskende overfladisk for å være en "snill" gutt må jeg si. ;) Kanskje du er stygg selv? Kvinner liker modige og selvsikre menn som har et bra utseende OG en snill personlighet. En bad boy som kun er en bad boy er totalt uinteressant.

Kanskje du er kjedelig og har et mindre tiltrekkende utseende? Det er ikke det samme som å være snill, vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...