Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Vi gifter oss på lavbudsjett, men jeg har likevel lyst til å gi kjæresten min en liten morgengave som minne. Det bør ikke koste mer enn 500 kr, helst mindre. Fotogaver er litt oppbrukt og jeg kan ikke lage noe selv (stresser nok som det er før bryllupet og jeg er heller ikke så kreativ av meg), og smykker er heller ingen god ide, for det er vanskelig nok for ham å venne seg til å begynne å gå med ring. Noen som kan hjelpe meg med noen gode tips og ideer?
Solstrålejenta Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Nå har ikke jeg giftet meg ennå, så jeg har ikke erfaring med morgengave ennå, men for en liten stund siden ga jeg kjæresten min en gave han ble veldig glad for. Det var en eksakt minimodell av den bilen han kjører selv. Altså en liten modellbil. Fikk kjøpt den hos en modellbilforhandler og hvis jeg ikke husker helt feil kostet den 400 kr. Kjæresten min satte utrolig pris på denne og det var i tillegg en gave som ikke er altfor dyr... Flott for menn som er interessert i biler pluss at den har en sentimental verdi når du en gang skifter bil :icon_smile:
Frøken eple Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Hva med CD/DVD/t-skjorte fra første filmen dere så sammen på kino eller første konserten dere var på? Første daten/første gang dere møttes, går det an å hente noen ideer derfra? (Hvis dere f.eks var på konsert, kan du kjøpe cd'en og live dvd f.eks)
Gjest ts Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har forsøkt å finne en slik modell, men da en som han kan bygge sammen selv, men det finnes dessverre ikke Vi ble kjent litt etter litt, så vi har egentlig ikke en slik "første date"-opplevelse som jeg kan bruke som inspirasjon.. Har noen flere ideer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå