VickyOsl Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Hei alle sammen! For dere som er i den fase av bryllupsplannlegging hvor dere ma besoeke maaaange butikker for aa finne den perfekte kjolen har jeg en tips. Jeg skal gifte meg i september og har funnet en nyyyydelig kjole for en kjempebrapris!! Og den er syd for meg!! Jeg lettet og lettet og proevde og proevde og til slutt fant jeg den: www.918.no for dere som er litt skeptiske kan jeg bare si at det funker veldig bra og de leverte den kjempefort! Og mye billigere enn aa kjoepe dem i USA! Haaper at det hjelper og at dere blir saa fornoeyde som meg! :D Lyke til for de lykkelige brudene! Hilsen, Vicky
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Syntes faktisk de var dyrere enn de fleste jeg finner på ebay men.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Oser av egenreklame når en bruker registrerer seg for bare å lage en slik tråd...
msplum Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Det er uansett mye uhumskheter ute og går i brudekjolebransjen. Jeg har sett mange av disse modellen andre steder. Så jeg kan altså kjøpe f.eks. denne kjolen: Modell BO1008 hos 918 koster den 4290,- Eller jeg kan kjøpe den på QXL QXL der koster den 2699,- pluss frakt Eller jeg kan kjøpe den fra JKdress JKdress Her koster den $126 altså 650 norske kroner Hvor stor tror dere sannsynligheten er for at de syes i samme fabrikk uansett hvor de bestilles fra og hvor mye jeg betaler for den?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Hvor stor tror dere sannsynligheten er for at de syes i samme fabrikk uansett hvor de bestilles fra og hvor mye jeg betaler for den? Veldig mange av disse kjolene er jo ikke som bildet, de er kopier, men fantastiske kopier. Sjangsen for at derimot alle kommer fra asia er ganske stor ettersom slike firmaer gjerne eier en liten syfabrikk der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå