laperla Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Som emnebeskrivelsen sier, (POKKER) hvordan skal jeg få dette pulveret i huet? Har prøvd litt nå, og.. Jeg er ikke imponert. Noen som har noen ehm teknikker på hvordan de får dette greine dandert oppi huet? Sikter høyt, og vil ha en sånn Angelina Jolie look. Dvs. med alt håret bakover, og da gjerne med litt volum på toppen. Takk på forhånd.
-Butterfly- Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 dette lurer jeg og på! kjøpte for en stund siden,men får ikke noe bra resultat....
Solknapp Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Jeg fikk det første gang i håret hos min frisør. Mitt hår er tynt, og jeg trengte volum, derfor brukte hun dette produktet - og det funka kjempebra. Måten hun (og jeg i ettertid) har tatt det i håret er å løfte litt på overhåret, drysse litt øverst i skillen og gni/rufse det litt til, for deretter legge overhåret over - og rufse det sammen (og gjenta det rundt hele "området", sånn at det blir volum over hele). Håret mitt får ett ordentlig løft, og det ser veldig bra ut. Håper dere skjønte hva jeg mente... Jeg har forresten en type bob/halvlagt hårfrisyre.
mustapippuri Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Hvor mye drysser du på da? Og er pudderet drøyt? Boksen var jo mye mindre enn hva jeg trodde den skulle være...
laperla Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Prøvde idag igjen. Jeg må le. Eller neste gråte. Så ikke ut. Måtte bare inn i dusjen igjen. Syns dette her var vanskelig.
estrella Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 *samme problem* Ser om det kommer noen bra tips^^ Jeg har prøvd som hun lenger oppi skrev, men det fungerer ikke. Ser helt merkelig ut!
snooops Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har bare litt pulver i hånda, gnir hendene forsiktig sammen, og har på litt "lagvis" inntil røttene. Så rufser jeg forsiktig til med hendene i de nedre lagene ("tupperer" med hendene liksom) før jeg grer/børster overhåret forsiktig.
Hinata Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Har også samme problem, dessuten blir håret mitt veldig elektrisk, men kjennes samtidig klissete ut..
snooops Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Hvis håret blir klissete, har du vel i for mye..? :klø:
Hinata Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Hvis håret blir klissete, har du vel i for mye..? :klø: Tror ikke det egentlig, men så har jeg litt fobi mot klissete hår da har nemlig teipet igjen over halvparten av hullene men allikevel føler jeg det blir for mye av bare et dryss..
Solknapp Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Jeg skjønner at det kan være litt komplisert. Ikke så lett å forklare heller Jeg drysser lite, vanskelig å forklare, men såvidt litt hvitt ved hårrøttene. Og ja - det blir klissete på en måte, men ikke om man begrenser mengden. Det føles nesten som voks. Fordelen med å bruke veldig begrenset mengde er at det er enklere å vaske ut. Jeg må ofte shamponere 2 ganger etter at jeg har benyttet dette.
Solknapp Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Hvor mye drysser du på da? Og er pudderet drøyt? Boksen var jo mye mindre enn hva jeg trodde den skulle være... Ja pudderet er ganske drøyt, jeg bruker ikke så mye hver gang, men nå har jeg tynt og forholdsvis kort hår da. Kan tenke meg at jeg har den i ca ett halvt år. Prøver å ikke bruke det hver dag, og heller bruke det når jeg skal stæsje meg litt ekstra. Hodebunnen min blir litt irritert av det i lengden...
cindy87 Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 hei. jeg er frisør å selger å bruker dette pulveret ofte. hvis du ønsker volum, så lett litt på håret (altså løft håret) og dryss litt i bunn og maser det inn. ønsker du rufs så drys litt over håret og rufs til. håper dere får det til;)
Lille Lea Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Går ikke ut døra uten Osis.... enda en ting jeg kan bruke penger på..er blitt totalt avhengig av den! :D Anbefales til de som ikke har prøvd den. -rufsehue-
mustapippuri Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 hei. jeg er frisør å selger å bruker dette pulveret ofte. hvis du ønsker volum, så lett litt på håret (altså løft håret) og dryss litt i bunn og maser det inn. ønsker du rufs så drys litt over håret og rufs til. håper dere får det til;) Etter litt prøving og feiling har i alle fall jeg fått dreisen på det nå
Gjest Cassiee Skrevet 4. mars 2009 #17 Skrevet 4. mars 2009 Det funker utrolig bra på meg! Jeg elsker den!
Gjest kel Skrevet 4. mars 2009 #18 Skrevet 4. mars 2009 Som emnebeskrivelsen sier, (POKKER) hvordan skal jeg få dette pulveret i huet? Har prøvd litt nå, og.. Jeg er ikke imponert. Noen som har noen ehm teknikker på hvordan de får dette greine dandert oppi huet? Sikter høyt, og vil ha en sånn Angelina Jolie look. Dvs. med alt håret bakover, og da gjerne med litt volum på toppen. Takk på forhånd. Jeg elsker dette! Man bare "drysser" litt på, og former håret slik man vil. Føler det passer best hvis man vil ha mer volum, og vil at håret sjal se litt messy ut.. jeg synes det fungerer kjempebra!!
Neytiri Skrevet 4. mars 2009 #19 Skrevet 4. mars 2009 Jeg skjønner at det kan være litt komplisert. Ikke så lett å forklare heller Jeg drysser lite, vanskelig å forklare, men såvidt litt hvitt ved hårrøttene. Og ja - det blir klissete på en måte, men ikke om man begrenser mengden. Det føles nesten som voks. Fordelen med å bruke veldig begrenset mengde er at det er enklere å vaske ut. Jeg må ofte shamponere 2 ganger etter at jeg har benyttet dette. Ville bare si at man skal alltid uansett vaske håret sitt to ganger. Grunnen er den at første sjamponering vasker ut styling og forurensning. Andre sjamponering vasker jo selve håret rent. hei. jeg er frisør å selger å bruker dette pulveret ofte. hvis du ønsker volum, så lett litt på håret (altså løft håret) og dryss litt i bunn og maser det inn. ønsker du rufs så drys litt over håret og rufs til. håper dere får det til;) *Signerer denne* Er også frisør og bruker dette produktet mye, pleier å løfte litt på håret og drysser. Men må si at når produktet er ganske nytt så holder eg fra halvparten av hullene med fingeren for å ikke få for mye produkt i håret! Flasken er små ja, men den holder utrolig lenge for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå