Gå til innhold

Leie av "interiørarkitekt" (om det er det de kaller seg?)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal nå bygge ut stuen og spisestuen.

jeg har virkelig ikke "øye" for hva jeg burde ha og hvor jeg burde ha det for at det både skal bli stilig og for at jeg kan utnytte plassen maksimalt.

Går det ann å "leie" inn noen som kan "se" dette for meg og gi noen tips og hva koster evt noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan få hjelp av en interiørarkitekt.

Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men dersom du søker på interiørarkitekt, interørrådgivning, eller -konsulent på f.eks Gule Sider for ditt fylke/din kommune så får du sikkert opp noen alternativer. Som et eksempel: Jeg bor i Skedsmo og fikk bla opp denne :)

Gjest Gjest_Elrania_*
Skrevet

Interiørarkitekter kan vel koste deg 5k. (prøv via www.ifi.no eller www.balanse.com) Jeg ville anbefalt å få alle du kjenner som er intresert i interiør til å hjelpe. Så lenge dere tegner opp og planlegger før noe blir kjøpt, så går det fint! Har vært med på det et par ganger. Om du ikke kjenner noen, kan du se litt i interiørblader og møbelkataloger og klippe ut det du synes er fint. etterpå kan du prøve å plassere i stuen (altså på tegningen først) og evt foreta fargeforandringer for å få det til å se bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...