Gå til innhold

Fortsettelse...

Gjest Summer Love

Anbefalte innlegg

Gjest Summer Love

Vel, må si det var den BESTE dagen i mitt liv i går...

jeg spilte fotball ''enspretten'' med jentene mens han lå der med kameratene sine i gresset og så på meg... jeg ville at han skulle gjøre det med vilje..

Så da vi skulle bli delt inn på lag så sa han at han ville være med B-klassen,- nemlig meg.. det var det beste øyeblikket,- han ga meg DÉT kjekkeste drømmesmilet han hadde på lager og det kom helt naturlig fra ham... jeg smelta!!!

men så sa jeg at det var ''ingen her fra b, bortsett fra meg!'' så sa han at jeg kunne være med ham for det. ååh...

under kampen skjedde dette:

* han spurte om hvem som ville ta tiden. 'jeg meldte meg frivillig'

* han så på meg hver gang jeg løp for å drible noen og hver gang jeg så på ham så så han seg bitte litte granne vekk og så tilbake til meg.

* vi snakket sammen under kampen og da holdt vi en så lang øyekontakt som mulig.

* han heiet på meg ! det alle siste positive ting jeg hadde forventet!!! :O

* han skårte mål. jeg ble helt gal. jeg klappa med hendene høyt i været og sa ''heeeeerlig!!!'' og han gliste.

* det andre laget skårte mål på oss tre ganger og han var kipern. men uten at jeg selv følte det så bare så jeg søtt på ham og smilte, som er et tegn på '' at du gjør en herlig jobb uansett.''

* fikk vite at han hadde problemer med nettverket...han håper han får den tilbake snart...

* kameraten hans smiler søtt hver gang han og jeg går forbi hverandre..kompisen veksler blikk mellom meg og han hele tiden,- og da er han som vanlig rød i kinnene sine.

* ååh, forresten! da jeg dribla ballen fra en gutt så sa han ''se bak deg! se bak deg!'' og jeg forstod det med en gang. jeg prøvde å sentre ballen til ham, men så havna den til en annen. men allikevel lo jeg og sa at jeg prøvde.

håper jeg får noen tilbakemeldinger her da!!! ikke bare figurer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...