Gjest nils Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er på utkikk etter en (eller flere) tegnefilm(er) som gikk på 90-tallet. Den handlet om ei lita mus som hadde på seg cowboy-hatt (iallefall på coveret) og der handlingen var i "det ville western" (stemningen rundt filmen var iallefall western-aktiv). Jeg mener å huske at denne musa hadde en navn som tobias eller tobben, eller iallefall et navn som begynner på tob... Noen som har skjønt hvilken film/tegneserie jeg mener eller?
birma Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Du tenker på Fivel du? Et amerikansk eventyr - Fivel i Ville vesten. Fivel i ville vesten
Gjest Nils Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 tror dere må være heltene mine takker så mye
Amalie_85 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Han heter da Fivel....... :gjeiper: Kan være vanskelig å google noe sånt om man ikke har riktig navn
Gjest Nils Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Han heter da Fivel....... :gjeiper: Kan være vanskelig å google noe sånt om man ikke har riktig navn Ja man kommer ikke så langt me tobias eller tobben da hehe (va sikker på han hete noe me tob men jaja) Gratulere så mye me den nyfødte forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå