Gå til innhold

Toastmaster avlyste idag..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Det er 3 uker til bryllupet og toastmasteren avlyste pga en manuskonkurranse... Sa at dette var svært viktig iforhold til karrieren hennes.

Jeg er så skuffet!! Særlig på min manns vegne, dette skal lissom være hans beste venninne!

Og nå kommer hun ikke til bryllupet i det heletatt.

Dette har hun visst om i 1 1/2 år!

På toppen av det hele har gullsmeden klart å rote med størrelsene på ringene, så det er mannen min som får ringen med diamanter i :sukk:

jaja, vi blir jo gift da... :kose: Det er jo det som er hele poenget med bryllupet.. Men bare litt mye styr, litt tett opp til den store dagen... :dåne:

Videoannonse
Annonse
Gjest dalieo
Skrevet

Oi, så kjipt da :forvirret:

Har dere ingen dere kan bruke som toastmaster, i stedet for henne?

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Har gått gjennom gjestelista og funnet ett par aktuelle "kandidater".. Håper en av dem vil stille opp...

Det er nesten 70 gjester, så det er en liten jobb å lose selskapet igjennom dagen.

Ser på innlegget jeg skrev..uff.. ingen spørsmål, bare ren klaging.. Men det var godt å få det ut;)

Vet noen forresten hva det koster for en proffesjonell toastmaster? Kunne hatt lyst å leie en og sende regningen til venninnen :fnise:

Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

At gullsmeden har rotet, skal vel ikke gå utover dere?

På tre uker bør han klare å få tak i nye ringer!

Tror våre tok to uker...

Skrevet

Det er ganske dyrt med proff toastmaster! Vår toastmaster avlyste også for han trodde ikke han måtte reise og toastmaster nr to følte ikke han var rett mann til jobben likevel, så vi sjekket ut muligheten å leie inn en. Men det koster.Billigste vi fant var 8500 kr. Og den dyreste 25 000 kr. hehe

Vi tok oss ikke råd til det hvertfall. Så nå venter vi spent på en som skal tenke litt på det :)

Skrevet

Oj, det var dyrt! Gjerne andre priser i Oslo... Vi betaler 9000,- (Bergen). Da får vi han både som toastmaster og musiker.

Skrevet

Ringene må da gullsmeden fikse opp i.

Men å kreve at hun skal betale for en proff toastmaster synes jeg i beste fall er frekt. :forvirret: At hun må satse på egen karriere fremfor deres bryllup forstår jeg godt da det er mye viktigere for henne å danne et grunnlag for resten av livet enn å delta i en fest. Dere har 3 hele uker på å finne en ny.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Det med at hun skulle få betale var bare tull :) Det var bare litt frustrasjon inni

bilde siden vi nettopp hadde blitt ditsjet..

Men jeg synes ennå at det er litt drøyt, vi føyer oss bare pent inn i rekken

over folk hun har sviktet når det gjelder...

Det var virkelig stive priser da! 8500-25000. Det er vilt! Kanskje et yrke å satse på!? :fnise:

Jeg har en potensiell toastmaster i sikte, tror han er rett mann på jobben. Det ordner seg alltid.

Det at de ikke kommer er trist, men det kommer nok til å bli en knakande god

fest uansett :danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...