Triine Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Heihei! Bare lurte på en ting; dere som stritter håret (jeg er en av dere). Hvordan unngår dere at luggen går utover på begge sidene? Liksom.. Buer seg i luggen, vet ikke hvordan jeg skal forklare, men det er IKKE fint! Skjønner dere?
Gjest Augie Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hvis jeg forstod deg rett nå... Jeg pleier å våte håret og føne det mens jeg holder hårbørsten motsatt vei av "stritten" (den var vanskelig å forklare!), før jeg retter det ut igjen når mitt hår oppfører seg sånn vanskelig. Men nå kan det jo hende du har enn annen hårtype enn meg, så det er jo ikke sikkert det funker på deg. Hvilken type rettetang har du? Merker at noen typer funker bedre enn andre på veldig vrangt hår.
Triine Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Hvis jeg forstod deg rett nå... Jeg pleier å våte håret og føne det mens jeg holder hårbørsten motsatt vei av "stritten" (den var vanskelig å forklare!), før jeg retter det ut igjen når mitt hår oppfører seg sånn vanskelig. Men nå kan det jo hende du har enn annen hårtype enn meg, så det er jo ikke sikkert det funker på deg. Hvilken type rettetang har du? Merker at noen typer funker bedre enn andre på veldig vrangt hår. Ja, tror vi snakker om det samme, her er et bilde. Riktignok Davy Wathne, men det er jo slikt hår jeg ikke vil ha:P Her! Sånn ca, men er på de stedene håret mitt går ut Jeg bruker bare babyliss sin! Synes den funker veldig bra på resten av håret
Gjest Augie Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Ja, tror vi snakker om det samme, her er et bilde. Riktignok Davy Wathne, men det er jo slikt hår jeg ikke vil ha:P Her! Sånn ca, men er på de stedene håret mitt går ut Jeg bruker bare babyliss sin! Synes den funker veldig bra på resten av håret Nei, sånn kan vi jo ikke se ut! Jeg bruker også Babyliss, den funker forsåvidt bra på mitt hår også, er bare luggen jeg sliter litt med av og til. Men når jeg bruker søsteren min sin for eksempel er det aldri noe problem å få den rett, aner ikke hvilken type hun har, men tror det er ei sånn steindyr ei av noe slag.
Triine Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Nei, sånn kan vi jo ikke se ut! Jeg bruker også Babyliss, den funker forsåvidt bra på mitt hår også, er bare luggen jeg sliter litt med av og til. Men når jeg bruker søsteren min sin for eksempel er det aldri noe problem å få den rett, aner ikke hvilken type hun har, men tror det er ei sånn steindyr ei av noe slag. Ja, skjønner Jeg ender ofte med å ta luggen bak i klemmer, men hodet mitt blir litt flatt da :-p Får bare prøve meg frem mer
En som vet Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg synes luggen blir finest hvis jeg bøyer hodet frem og retter luggen rett ned, altså ikke til sidene. Så er det jo bare å ta luggen til siden etterpå, men da slipper du at du ser ut som Davy Wathne! Hehe... Måtte le når jeg så det bildet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå