Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest marilyn
Skrevet

ett av graviditets symptomene er jo no blemmegreier i tannkjøttet. jeg har på baksiden av hjørnetanna.. Det blør veldig, og nesten hver gang jeg spiser. stønn. tannlegen sa det ikke er noe å gjøre med det og at jeg sannsynligvis vil ha det resten av graviditeten.. blæææh.

men er det ikke noen som vet noen råd, kjerringråd eller hva som helst? jeg blir veeldig lei av dette!!!

Marilyn 21+6

Gjest mocka
Skrevet

Har hatt samme problem..Tannlegen min anbefalte Fluorvann.

Gjest marilyn
Skrevet

fluorvann??? rett og slett sånn munnskyllegreier??det hjelper vel mot hull i tennene men disse blemmene blir vel ikke bedre av det?

Det blir bare værre og værre.. nå blør jeg om natta og våkner med munnen full av blod. åååååuiuoiuoiu... så fælt!!! :(:(:(

Gjest Mayamor
Skrevet

Ganske vanlig med problemer under svangerskap.

På apoteket har de et skyllemiddel (ikke fluorvann) som hjelper.

Husker ikke navnet i farten.

Men spør der så får du hjelp.

God bedring.

Klem fra Maya30

Skrevet

Har selv prøvd Q-10 kapsler mot dette i perioder og det hjelp for min del.

Gjest vera k
Skrevet

Hei, jeg var også kjempeplaget av blødende tannkjøtt. brukte ikke noe annet enn veldig myk tannbørste.

Og til deg, det forsvinner som dugg for solen når babyen kommer..

koz & klem vera å lillemor

Gjest marilyn
Skrevet

hjelp,, i dag leste jeg at i usa har de gjort undersøkelser som viser at det er en sammenheng mellom for tidlig fødsler og infeksjon i tannkjøttet.. men de vet ikke om det er en sammenheng mellom det, eller om tannkjøtt problemer er et tegn på at noe ANNET er galt. og så sto det at det er veldig viktig å få behandling for det....

javel,, men når tannlegen sier at det ikke er no ¨å gjøre med det da?????

grrrr :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...